مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

مادرانه

دخترم یکروز بزرگ میشود ومن دلگیرم

1392/11/5 1:26
نویسنده : رها
2,064 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم یکروز بزرگ میشود 

 

دخترم یکروز بدنیا می آید ومن کامل میشوم. دخترم دندان در می اورد راه میرود

و"مامان" میگوید.

میرود مهد وبرایم نقاشی میکشد.می رود مدرسه ومینویسد "مامان دوست دارم "

دخترم یکروز دانشگاه میرود، یکروز لباس عروس میپوشد ویکروز مادر میشود.

دخترم را دوست خواهم داشت به اندازه یک مادر، به خود قول داده ام تازمانی که زنده

هستمنگذارم تنهابماند.یادش میدهم که دوست پیداکند،یادش میدهم بازی کند، بیرون

برود،دور ازچشم من با دوستهایش شوخی های جنسی کند،یادش میدهم برای خود

عاشق پیداکند،یادشمیدهم هم معشوق باشد هم عاشق.

نمیگذارم تنهابماند ازادش میگذارم که هرزمان خواست ازدواج کند،یادش میدهم که

روش زندگیاش را خودش انتخاب کند،ازادش میگذارم که برودازمن فاصله بگیرد.


دخترم یکروز بزرگ میشود ومن از حالا دلم میگیرد......

  

 

 



 

 

پسندها (2)

نظرات (9)

حدیث مامان آرش کمانگیر
7 بهمن 92 12:44
اینقد خوشگل نوشتی که آدم هوس می کنه یه دخمل داشته باشه
الی مامی آندیا
8 بهمن 92 18:15
دخترم یکروز بزرگ میشود ومن از حالا دلم میگیرد......
کتی
8 بهمن 92 23:37
شوخی جنسی
جیران بخشنده
11 بهمن 92 23:42
چه قدر زیبا نوشتید رها جون عکسای وروجک خانوم هم خیلی خوشگلن
زهرا
16 بهمن 92 13:49
تا بوده همین بوده آجی رها قدر مامات رو بدون اون نلی منو ببوسش با اون خندهاش
آیدا
20 بهمن 92 13:22
و من از حالا دلم میگیرد...
سارا
11 اسفند 92 18:30
چقدر زیبا نوشتی منم دختر دارم اشک چشمانم پر کرد ........وقتی از ما فاصله میگیرد
السا
3 فروردین 93 19:32
بسیار متن زیبا و بدون سانسور نوشتی رها جان امیدوارم تمام مراحل زندگی موفق وپیروز باشی
شادونه
20 مرداد 93 14:54
رها جون وقتی خوندم دلم گرفت و احساسم دوباره سرباز کرد و دلم برای دخترم از همین الان تنگ شد و برای آینده گرفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد