مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

مادرانه

عزیزمن گل من تولدت مبارک

1393/6/4 22:17
نویسنده : رها
3,585 بازدید
اشتراک گذاری

 

آهاااااااااااااااااای دنیا دخترم 2ساله شد هوراااااااااااااااااااااااااا

خیلی خوشحالم خدا تودخترنازو زیبارو به من هدیه داد تا معنی واقعی زندگی رو حس کنم دخترکم بدون تو زندگی هیچ رنگیب برام نداره منو ببخش شاید اون طور که باید برات وقت نزاشتم اما بدون همیشه وهر لحظه به شادی تو  آیندت فکرمیکنم عشق مامان امیدوارم همیشه تنت سالم لبت خندون باشه و تو جاده پرپیچ و خم زندگی مسیرت  هموار باشه و به همه آرزوهای قشنگت برسی مامان عاشقته بوسمحبت

 

تولد امسال دخترم خیلی خودمونی بودش فقط خاله هاشو مامان بزرگابودن وکاملا زنانه خندونک به خاطر جابجایی دیگه شرایط فراهم نبودش تا ی تولد مفصل بگیریم اما نهایت تلاشمو کردم تا به دخترم خوش بگذره درسته کوچیک بود ولی گرمو صمیمی خجالت ایشالا سالهای آینده جبران میکنم دخترکم حالا چندتا عکس میزارم از هنرنمایی پرنسس مانلی زیبا 

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (14)

مامان الهام
4 شهریور 93 23:32
عزیزم تولدت مبارک چقدر همه چیز خوشگله ماشالله چه رقصی هم میکنه وروجکمون
مامان مهستا
6 شهریور 93 13:53
تولدش مبارك باشه ايشالا شاهد موفقيت و خوشبختيش باشيد
مامان احسان
8 شهریور 93 8:39
سلام خوشگل خاله تولدت مبارک
aida
8 شهریور 93 10:50
ای جونم......... تولد دخترمون مبارک...مانلی جونم ایشالا 100 صد ساله شی... نه 120 ساله شی.......... نه 120 سال کمه.... همیشه زنده باشی رها یه ماه دیگه هم تولد متینا است. دعا کن همه چیز اون جور که دوست دارم پیش بره.
مامانی هیما
9 شهریور 93 9:31
توووووووووووولددددددددددددددت مبارک فرشته کوچولو
مامان رهام
11 شهریور 93 0:05
تولدت مبارک. چه جشن قشنگی گرفتی جای ما خالی بوده هاا
من
14 شهریور 93 15:11
وااایی رقصیدنشو جونم
زهرا
17 شهریور 93 8:55
ای اله قربونش بره با این ناز و اداش ایشاا.. عروس بشه رها جونم تفلد فلد تفلد عید شما مبارککککککککککککککککککککککک
مامان حلما
18 شهریور 93 0:28
عاشقتم عزیزم
یک ماما
19 شهریور 93 22:57
سلام وبتون بی نظیره خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.
مامان عسل 
5 مهر 93 9:48
**************************** *******\/***\/***\/*********** *******/\***/\***/\*********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(--------------------------------)***** ***(----------تولدت مبارک-------)***** ***(-----------مانلی جون--------)***** ***(--------------------------------)***** ****************************ایشالله120 ساله بشی خوشگل خالهپیشمون بیاتاباهم دوست بشیم رهاجون
خانمی (مامان یکتا)
12 مهر 93 19:40
خوشگلم ماشالا چه بزرگ شدی....تولدتم مبارک عسل خانوم
مامان مریم
20 مهر 93 17:01
تولددددددددددددددددت مبارکککککککککککککک پرنسس فدات بشم خوشگلم بوسسسسسسسسسسسس
سولماز
14 دی 93 23:39
سلام تولدش مبارک با بهترین ارزوها من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد