مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

♥ دنیا فهمید که تو انگار، نیمه گمشدمی تو !

1391/6/27 19:13
نویسنده : رها
623 بازدید
اشتراک گذاری

 

خیلی خوشحالم از اینکه ؛ تو به دنیا اومدی، تو
دنیا فهمید که تو انگار ؛ نیمه‌ی گمشدمی تو

زندگی خیلی خوبه ؛ چون که خدا تو رو داده
روز تولدم، برام ؛ فرشته‌شو فرستاده

خدا مهربونی کرد ؛ تو رو سپرد دست خودم
دست تو گرفتمو ؛ فهمیدم عاشقت شدم

آورده دنیا یه دونه ؛ اون یه دونه پیش منه
خدا فرشته هاشو که ؛ نمی‌سپره دست همه

تو نمی اومدی پیشم ؛ من عاشق کی می شدم؟
به خاطر اومدنت ؛ یه دنیا ممنون توام

                                                                                           ممنونم مانلی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان پوريا پهلووون كوچولو
27 شهریور 91 19:46
سلام خدا مانلي كوچولو رو واستون حفظ كنه بي نهايت از نوشته هاتون لذت بردم بسيار زيبا و با احساس مي نويسيد
مامان مهرناز و آرسام
27 شهریور 91 22:32
رهاجون بازم مثل همیشه زیبا و تأثیرگذار صحبت کردی
نمیدونی چقدر تحت تأثیر حرفا و نوشته های قشنگت قرار میگیرم
ممنونم که با نوشته های قشنگت ما رو هم بیش از پیش متوجه نقش مهم و زیبای "مادری" میکنی و اینو بهمون یادآوری میکنی
مانلی فرشته ی زیبات رو از طرف من آروم بوسش کن



رها
28 شهریور 91 0:07
ممنونم مامانای گل شما همیشه لطف دارین
ساحل
28 شهریور 91 14:23
واي واي چه دخمل نازي .ماشالله چه بزرگ شده.
خانمی
28 شهریور 91 21:13
مانلی؟؟؟تیپت منو کشته....از الان تیپ میزنی؟؟قربونت برم من
نازنین
30 شهریور 91 21:37
چه مادرانه های زیبایی نوشتی برا عروسک خوشگلم قربونش برم هزار ماشالا روز به روز جیگرتر میشه
نازنین
30 شهریور 91 21:37
دخمل خوش تیپ و خوردنی
مامان پسرا
31 شهریور 91 11:36
وای ماشالا! چه دختر ناز و ظریفی! دلم خواست! خدا حفظش کنه براتون. می شه از طرف من بوسش کنین؟ لطفا یه مقدار محکم باشه!
سارجون
10 مهر 91 10:35
وااااااااااااااای خدا ماشالا چه ناز شده خانوم گل خیلی ماهه عسیسمممممممممممممممم متنایی که واسش کینویسی خیلی خوشکله موفق باششی بوووووووووووس
فرشته
5 آبان 91 23:39
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد