مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

40 روز با دخترم

1391/6/31 11:11
نویسنده : رها
750 بازدید
اشتراک گذاری

 

درخت با جنگل سخن میگوید
علف با صحرا
ستاره با کهکشان
و من با تو سخن میگویم


نام ات را به من بگو
دست ات را به من بده
حرف ات را به من بگو
قلب ات را به من بده
من ریشه های ِ تو را دریافته ام
با لبان ات برای ِ همه لب ها سخن گفته ام
و دست های ات با دستان ِ من آشناست

دست ات را به من بده
دست های ِ تو با من آشناست
ای دیریافته با تو سخن میگویم
به سان ِ ابر که با توفان
به سان ِ علف که با صحرا
به سان ِ باران که با دریا
به سان ِ پرنده که با بهار
به سان ِ درخت که با جنگل سخن میگوید

 

زیرا که من
ریشه های ِ تو را دریافته ام
زیرا که صدای ِ من
با صدای ِ تو آشناست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زینب (مامان امیر عباس)
31 شهریور 91 11:26
سلام گلم ... انشالله خدای مهربونیها دختر گلتو برات نگهداره داره ... مامان مهربون ... میشه برای یه مامان دلشکسته دعا کنی... میشه دعا کنی خدای مهربونی ها درهای رحمتشو زودی به روم باز کنه
خانمی
1 مهر 91 10:49
40 روزگیت مبارک دخمل قشنگ....وای که چقدر خوردنی هستی.......دل دردات خوب شده یا نه فسقلی؟؟
آسمان
2 مهر 91 15:13
وایییی خدای من عزیزم ماشالا چقد تو نازی مامانش واسش صدقه بنداز
مامان ترانه
2 مهر 91 21:06
چلت مبارکه گلی خانم ....وای خدا پیرهنشو جونم بووس ترانه هم مثل بادی سبز مانلی جون سرخابیش و داره محشرند ماشالله خیلی بهش میاد ....بببببببببببببوووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسس هوارتا
آيدا
3 مهر 91 13:44
واي عجيجم.آدم دلش مي خواد بخوردش. ماشاالله لا حول و لا قوه الا بالله العلي العظيم
مرضیه
4 مهر 91 12:11
وااااااااااااااااااااااای قربونش برررررررررررررررررم عاشقشمممممممممممممممممم
مامان پاتمه
7 مهر 91 20:29
مامان لوبیا
7 مهر 91 22:39
رونیکا هم عاشق کلاه قرمزی شده ببوس عسلکت رو رها جونمممممممممم
سهیلا مامان هستی جون
8 مهر 91 0:20
وااای که چقدر نانازه این دخمل خانوم ماشالله هزار ماشالله
مامان آوا
9 مهر 91 14:37
40روزگيت مبارررررك فرشته نازو خوشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد