مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

مادرانه

خاله جونا دوستون دارم

1390/11/5 20:52
نویسنده : رها
354 بازدید
اشتراک گذاری

 

این متن رو تقدیم میکنم به تمام دوستای نی نی سایتیم که خیلی برام عزیزن  خدامیدونه به  اندازه خواهرای خودم دوستشون دارم وآرزو میکنم هرچی که از خدا میخان براشون اتفاق بیفته.توی این مدت نه چندان کوتاه که باهمیم خیلی بهشون عادت کردمniniweblog.com(غیبت کنون) میدونم اگر که با اونا ارتباط نداشتم شاید نینی هم الان کنارم نبود آررررررررررررره من میدونم که از دعاهایخیر اوناست خدایا شکرت هیچ چیز تو این دنیا به اندازه داشتن دوستای خوب به ادم دلگرمی نمیده امیدوارم این دوستیمون هروز گرم تر وصمیمی تر بشه آمین .

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

پارمیدا
5 بهمن 90 13:17
وای رها جونم منظورت من هستم؟؟!! من که خیلی دوستت دارم
raha
5 بهمن 90 20:43
منم عاشق همتووووووووووووووونم
مژگان
12 بهمن 90 12:46
رها چرا نميشه پيامم واست بياد هان
مژگان
12 بهمن 90 12:48
رهاي من دوست دارم هنوز به ياد روزي كه شنيدم ني ني پريده تو دلت گونه هام خيس ميشه اميدوارم به همين زودي هاي يه هم بازي ني ناز واسه ني ني تو بيارم و تو از گونه هات خيس شه رها كاش مي فهميدي چه حسي دارم دوست دارم
رها
12 بهمن 90 14:23
الهي قربونت برم عزيزم ايشالا به همين زوديا ني ني بياد توي دلت منم شاااااااااااااادبشم
رها
12 بهمن 90 14:24
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد