مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

مادرانه

کمی شعر

1391/9/27 22:25
نویسنده : رها
606 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر که باشی  میشی سهراب سپهری/ یوشیج / شاملو ........... شعرهایی میخونی که عمرا اگر ساعت ها بشینی نتونی ردیف و قافیه هاشو باهم هماهنگ کنی ، هرچقدرتلاش کنی نمیتونی مصرع بعد رو حدس بزنی یعنی من عاشق این سبک شعری هستم هم بچرو میخابونه هم هرشب تازگی داره خنده کلا داستانی داره این لالایی خوندن دیگه  وقتی بچه تر بودم مامانم که برام میخوند همیشه برام جای سوال بودش که چرا این شعرارو نمیتونم یاد بگیرم الان میفهمم داستان چی بوده متفکرباوربفرمائید خیلی تلاش کردم ولی نشد که نشد چشمک یادم نموند .

قسمتهایی از لالایی هایی که برای دخترم میخونم رو براتو ن میزارم شاید دوست داشته باشید نیشخند

هیپنوتیزممن: لالا لالا گل گندم مانلی باید بره تو قندون             لالا لالا گل پسته مانلی ششششششده خسته

شربت شربت هی هی ........... مولتی  ............. ویتامین هی هی کلافه(درحال دادن شربت ها)

نیشخنددرمواقع سرخوشی : جیگرو مامان بخوررررره مونجوقو مامان بخورررررره عسلووووووو مامان بخوره ......... فدات بشم من فدات بشم من

گاهی هم که صورت دخترم حساسیت میشه لحظه ای بهم شعر الهام میشه قمززی قمزی قمزززی ممزی ممزی ممززززززززی

جدیدا هم دخترم دچار یبوست شده که کلی حالمو گرفته وتنها چاره ای که دارم هرشب میخونم براش بیا بیا بیرون بیا پی پی پی پی بیرون بیاااااااااااااااااا (بوووووووووووووووق)

اگر بیای میکشمت ........... ای پی پی نامرررررررررد ..............زبانشیطان

در تمامی موارد چهره دخترم این شکلی سوالسبز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان هامون
27 آذر 91 23:22
عاشق تو و دخترتم
آیدا
29 آذر 91 10:31
لالايي هاي موقع حساسيت و يبوست دخملت منو كشته
خانمی
29 آذر 91 12:27
شعر خوندنات تو حلقم....... شعر پی پیت منو کشته
مارال
30 آذر 91 14:37
Mumy
30 آذر 91 18:25
رها یوشیج
منیره
1 دی 91 14:11
خیلی باحالی به خدا... البته خودمم دست کمی ندارم تو بافتن شعر
nasrin
2 دی 91 23:58
وای شعر پی پیت حرف نداره
مریم مامان بهار
4 دی 91 22:48
این پستت عالی بود رها همیشه همین جور از دل بنویس که عجیب به دلم نشست راستی منم گاهی میخونم: لالا لالا بهار لالا گلم لالا قرار لالا نگار لالا چنار لالا کنار لالا ارار لالا برار لالا نهارلالا.......... تا میرسم به بهار لالا
رها
5 دی 91 0:07
قربونتون برم دیگه طبع شاعریوووووووو هزار دردسر
مامان دنیز
9 دی 91 1:24
میگم تو یه دیوان شعر بنویس استعداد داری عجیبببببببببببببب
مریم (37w)
11 دی 91 11:20
فکر کنم این طبع شاعرانه بالقوه تو وجود هممون بوده، منتها الان شکوفا شده اینم یه نمونه از شعرای ما: محمد امین عشق منه، چه رنگ و رویی داره این گل از هر گل بهتره، هر گل یه بویی داره ........... جان جانان منه این ماه تابان منه این عشق پنهان منه این ...............
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد