مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

مادرانه

7ماهگی وکارهای جدید (عکس)

1391/12/9 1:41
نویسنده : رها
1,882 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم این روز ها خیلی بلا شده سوار بر روروئک میشه  اینقدر اینور اونور میره تا بالاخره خسته میشه و گریه میکنه گاهی هم میره و با یک چیزی جدید برخورد میکنه و کلی ذوق زد میشه اون شی ممکن پرده / مبل/ مانتو و....... باشه خلاصه از صبح که بیدار میشه با اون صورت خنده رو که انصافا دل هر جنبنده ای رو آب میکنه تا بوق سگ مدام در حال جیغ زدن و صدا درآوردن هستش ناگفته نماند که پروسه دندون درآوردن هم کلی دخترمو اذیت کرده ومزید برعلت شده اوهزبان

از شیرینی هاش نگم براتون که ی سور به باقلوا زده کلی برای باباش ناز میکنه تا منو میبینه از دور شروع میکنه به در آوردن صداهای عجیب و ناله که بیا بغلم کن ازدیدن آدمهای غریبه سریع بغض میکنه و به من نگاه میکنه ، وقتی غذا بهش میدم دهنش رو پر میکنه و میگه پوووووووووف اونوقته که مامان و مانلی هردو شبیه ادم برفی میشن ناگفته نماند که در صورت انجام عمل اشتباهی وقتی با تذکر مامان روبرو میشه سریع شروع میکنه به سرفه کردن وتا مامان نگه خوب باشه بسه مانلی بیخیال ماجرا نمیشه .خندهقهقهه این روزها دخترم سوپ/ سرلاک برنج/ موز/ سیب/ گلابی و گاهی هم آب لیموشیرین میخوره مثل مامانش شکمو ومیوه خوره مژه بین خودمون بمونه گاهی هم یواشکی بهش دنت میدم در حد یک قاشق اخه اینقدر به مامان مظلومانه نگاه میکنه که مامانش انگاری داره کوفت میخوره ...ناراحت  از خوابش هم براتون یکمی بگم که خیلی کم خواب وبدخواب شده تا دیروقت بیداره و صبح ها هم تا ساعت 9 حداکثر خوابش تاززززززززه دوست داره تو بغل مامانش بخابه اون وسطاااا برای مامانش هم لالایی میخونه دلقک

این عکس تو تولد مامان وبابای پرنسس گرفته شده 

مامان رها قجایی؟؟؟؟

آهان پیدات کردم شیطوووووووون 

مراسم قاشق خوری بعداز صرف سرلاک 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

الی مامی آندیا
9 اسفند 91 1:46
هزار ماشاالله به این دختر ناز و . حقیقتا که یه پرنسس واقعی هستی
نازنین (مامان پارمین)
9 اسفند 91 1:47
ای جونم ناناز کوچولو
بیتا
9 اسفند 91 10:14
اخخخخخخخخخخخخخخخخ عاشق اون قسمت شدم که میگی تذکر میدم سرفه میکنه ای جونممممممممممممممم
مامی آنیتا(نازگل)
9 اسفند 91 10:35
ای جونم گل سرشوووووووووووووووووووووووووو خیلی نانازی عسلی
آیدا
9 اسفند 91 11:18
اي جونم. چقدر خانم شده ماشالا. خدا حفظش كنه. بوووووووووووس
خانمی
9 اسفند 91 13:08
فدات بشم من که اینقدر ناز و خوشگلی حالا خدمت مامان رها عرض کنم که تازه اولشه بزار یه کم بزرگتر بشه..دچار تمام بیماریهای اعصاب و روان میشی خخخخخخخ
سولماز
9 اسفند 91 15:22
واییییییییییییی جانون یییییییییییییییییییییممممممممممممممممممم خیلی دوستت دارم نازنازییییییییییی
الی مامی آراد
10 اسفند 91 1:16
قربونت بشم من که فقط میخوام این باقلوا رو درسته قورتش بدم
nasrin
10 اسفند 91 1:23
ناناز خانوم عاشششششششششششقتم..
بانو جون
11 اسفند 91 1:53
عاشقتــــــــــــــــــــــــــــم مانلی جونم مامان رها منو لینک میکنی
*نازگل*
11 اسفند 91 21:53
قربونت بشم شيرين خانوميييييييي دلم قنج ميره وبت و ميبينم ، فرشته كوچولو با قلب مهربونت برام دعا كن خدا هروقته صلاحه يك عسل همجنس تو به منم بده و منم مثل مامانت دنيا رو فتح كنم ميبوسمت عشقممممممم
sanaz
14 اسفند 91 11:31
www.myninishop.com
شقایق
14 اسفند 91 19:41
من عاشق دخترتم
marjan
14 اسفند 91 22:39
ای جونم به این دخملک خوشگل و ناز!عاشق اون عکس اولش شدم با چشمای نازش برو خصوصی رها جون
الناز مامان آرمیتا
19 اسفند 91 2:17
وای نگاش کن دخمل ناناز چه کیفی میکنه
مامان پویان و آیسان
19 اسفند 91 17:19
قربون اون دهن بشم منننننننننننننننننننننن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد