مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

مادرانه

مروارید های پرنسس

1391/12/19 22:55
نویسنده : رها
1,468 بازدید
اشتراک گذاری


                          سلام سلام صد تا سلام من اومدم با دندونام                            

میخوام نشونتون بدم صاحب مروارید شدم 
                                                                      
یواش یواش و بیصدا شدم جز کباب خورا 


                                                                        

بالاخره بعد از کلی ناز و کرشمه و بیخوابی و بدخلقی اولین مروادید پرنسسم البته باید بگم هنوز

نزده بیرونولی وقتی حس مادرانه بهم غلبه کرد و گفت دستمو بمالم به لثه نلی متوجه حضور 2تا مروارید شدم لبخند

18 اسفند صبح متوجه شدم مانلی داره دندون در میاره.. اونقدر ذوق زده شده بودم که باورم نمیشد وکم

مونده بود اشکم دربیاد بغلنیشخند

خداروشکر اسهال نشد دخترم فقط تب و بی قراری وبی اشتهایی امیدوارم بقیه مروارید هاهم به راحتی دربیان اوهنیشخند

 دیگه جشن نمی گیرم فقط چندتا از دوستای نی نی سایتیمونو دعوت میکنیم برای یک دورهمی دلنشین 

فقط آش می پزم در اولین فرصت...

واقعا امسال سال پر از لذتی بود.. هر اولینی که برای پرنسس پیش اومد من را به اوج رسوند.. دندون در آوردن هم یکی از اونها بود.. تازه از الان شروع شده....قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

سپید(مامان یونا)
19 اسفند 91 22:58
ای جووووونممم مبارکت باشه دختر قشنگمممم...قربون خندت نفسییییییی
هما (مامان پرهام)
19 اسفند 91 23:00
مبااااااااااااارکت باشه خاله جوووون
مامی آنیتا(نازگل)
19 اسفند 91 23:12
مرواریدت مبارک عسللللللللللللل خانوم
شادي مامان محمدسام
19 اسفند 91 23:19
اي جونم مانلي ناز من مباركت باشه ايشالله همه دندونات راحت دربياد خوشگل خانوم اينم يك بوس براي تو و مامان نازت
nasrin
20 اسفند 91 1:10
مانلی جونم مرواریدات مبارک ایشالا مرواریدای بعدیتم راحت بیان بیرون عشقم
سولماز
20 اسفند 91 10:59
مبارک باشه پرنسس ناز نازیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
منیره
20 اسفند 91 16:52
عزیزم...مبارکش باشه...جالب دوتاش باهم دراومد...دندون های مبین به فاصله 10 روز دراومد...فکر کن با یه دندون چه بامزه بود
آیدا
21 اسفند 91 7:51
به به ....... به سلامتی و مبارکی ایشالا ماشالا خیلی خواستنی شده دخملت. رها جون امیدورام زندگیتون همیشه پر از لذت باشه
خانمی
21 اسفند 91 9:20
ای جانم..الهی من فدات شم عزیزم... مبـــــــــــارکه مرواریدات گلم
هاناس
21 اسفند 91 13:30
ای جونممم قربون صورت ماهت برم مبارکت باشه خانمممم
برگ شارژ
21 اسفند 91 17:28
مباركش باشه....به ماهم سربزنيدخوشحال ميشم bargcharge.ir
شمیم
21 اسفند 91 17:53
مبارکهههه دندونای دخمل طلا ایشالا دندونای بعدیش هم زیاد اذیت نشه و مرواریای سفیدش یکی یکی بیاد بیرون بوووووووس
الی مامی آراد
22 اسفند 91 1:09
مرواریدهای کوچولوت مبارک عشقممممممم مامانی چه شعر خوشگلی بود
mumy
22 اسفند 91 18:51
مبارکککککککککککککککک آرمین که هم چنان پیرمرده
مامان دنیز
22 اسفند 91 23:44
ای جونم مبارکه خوشگلم ان شالله بقیه دندونات راحت در بیان و اذیت نشی
مامان ثمین
23 اسفند 91 4:00
سلام چه دخترنازی دارین ماشاله مبارک باشه عزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم
*نازگل*
23 اسفند 91 11:23
نازييييييي مباركت باشههههههههه عزيزمممممممممممممممم خيلي ذوق زدم خوشگل خانوميييييي بوسسسسسسسسسس
elnaz mami armita
23 اسفند 91 20:58
azizam mobarake
مامان پویان و آیسان
27 اسفند 91 1:56
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووون
هامون
27 اسفند 91 12:46
مبارک باشه فرشته کوچولو
نگین
29 اسفند 91 13:52
ای جووووونم عشقم مروارید خوشملت مبارک عزیییییییزم
maman taraneh
2 فروردین 92 18:36
happy new year
ناتی
15 فروردین 92 1:36
وایییییییییییییییییی تورو خدا براش اسفند دود کن خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نازه دخترت. واییییییییییییییی عاشقش شدم. کاشکی نزدیکم بود بوس بارونش میکردم. تو به جای من اینکارو بکن. جیگرشووووووووووووووووووووووو. خیلی دوستش دارم
فاطی
19 فروردین 92 22:09
مبارکهههههههههههه ایشالله همه دوندوناش سفت و محکم باشن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد