مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

مادرانه

اولین نی نی گرافی

1392/1/16 23:45
نویسنده : رها
1,364 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز به همراه مامان و بابا برای اولین بار فتیم آتلیه از ساعت 11صبح تا ساعت 2بعدازظهر مشغول گرفتن عکس بودیم بماند که تا میتونستم غرغر کردمو بد قلقی اصلاااااااا ی وزی نیشخند اخه چه معنی داره اینهمه لباس عوض کنم نمیزاشتن بخابم همش منو اینور اونور میکردن قهر منم بیچارشون کردم مامانم که اینقدر ادا اصول از خودش دراورد تا من بخندم خودشو انداخته بودش رو زمین عینهو سمندری که زیرافتاب مونده هی دستو پاشو بالا پایین میبرد خنده عروسکارو میزاشت رو سرشو مینداخت زمین باباهم که نگم براتون با اون قدو وزنش بیچاره چمباتمه زده بودش و مراقب بود تا من به عقب نیفتم قهقهه خلاصه خیلی خسته شدم در اخرهم که دیگه کار عکساتموم شد رفتم بغل مامانم ی می می مشت زدمو لالاااااااکردم اوهمژه 

با تشکر از خاله نسیم و جناب آقای ادریسی که بسیار با حوصله صبرو مهربونی زیاد گریه ها و بدقلقی منو تحمل کردنو عکسای بینظیری از من انداختن (آتلیه هیمن) 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پارمیس
17 فروردین 92 1:40
فدات بشم عسلی با اون عکسای آتلیت ای جــــــــــــــــــونم
آیدا
18 فروردین 92 7:37
ای جونم عزیزم. عین کارت پستاله جیگری...
خانمی
18 فروردین 92 10:35
بسیار بسیار زیبـــــــــــــــــا پس بقیه عکسا کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
18 فروردین 92 13:12
الهي من قربون اين دخمل برم رها جون هزار ماشاا...
nasrin
20 فروردین 92 1:31
آخی جونم ماشالا به این دلبر خانوم
مامی آنیتا(نازگل)
21 فروردین 92 23:06
ای جونممممممم بخولمت عروسکم
maman taraneh
26 فروردین 92 17:31
مانلی جونم عکست خیلی ناز شده جوجو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد