مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

مادرانه

خرید لباس بارداری

1390/11/5 21:03
نویسنده : رها
618 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونی من امروز رفتم برای خودم که البته متعلق به شما هستم لباس بارداری خریدم خیلی نازبودش وای داشتم غشششش میکردم دیگه از خوشحالیniniweblog.comراستی اقای فروشنده خیلی باحال بودش بهم گفت برواین لباسو پرو کن چون شما الان چهارماهته بهت میخورهniniweblog.com ماشالا ماشالا فکرکرده بودش من قودزیلام هاهاها منتظرم یکمی دیگه قلمبه تر بشم بپوشم اخه روم نوشهniniweblog.comوای مامی نمیدونم چرا شبا همش ترسناک وعجق وجق میبینم niniweblog.com    آخه خیلی بده صبح هم با خستگی پامیشمniniweblog.comامیدوارم هی روزدتر زودتر با خوشی بگذره تا بیای توبغلم اونوقت دیگه همش خواب تورو میبینم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه
5 بهمن 90 9:58
عزیزم... واسه همدیگه دعا کنیم که این روزا به خوشی بگذره
raha
5 بهمن 90 20:43
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد