مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

من مریض شدم نی نی

1391/1/16 20:49
نویسنده : رها
515 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم امیدوارم عالی باشی عشقم وای مامی من خو ب نیستم 2روزه مریض شدمniniweblog.comنمیدونم چرا ولی دچار (بیرون روی ) شدم میدونی فکرکنم بخاطر خوردن جگر بوده که با پدرجان

 رفتیم جیگرکی باورکن همون موقع که داشتم میخوردم میدونستم حالم بدمیشه هیچی ازم نمونده جز یک

 شکم قلمبهniniweblog.com اخه همش باید برم (پی پی) بتونم وای بعدشم چایی ونباتniniweblog.com امروزم نرفتم سرکار

آنا اومد پیشم یکمی سرمو گرم کرد وبا خاله بهنوش کمک کردنniniweblog.comمدل اتاق خوابو عوض

کردیمniniweblog.comکلی خوب شدش البته هنوز کارام مونده باید بگم بیان خونرو برای شب عید تمیز کنن مامی

واتاق شمارو بدم رنگ کنن ولی هنوز درمورد رنگش ش به تفاهم نرسیدیمniniweblog.comاینم منم دارم با بابا

جون به نتیجه میرسمniniweblog.com هاهاها راستی نی نی هوا خیلی این بیرون سرده ها ولی تو جات گرمه ها نه ؟niniweblog.com راستی مامی تاریخ 26 بهمن ساعت 4 باید بریم پیش خانوم دکتر الماسیان توبیمارستان مهربرای

سونو گرافی ان اتی تا من روی زیباتو ببینم خیلی وقته ها ندیدمت شیطون دلم برات شده خیلی تنگniniweblog.comپس خودتواماده کن چون به زودی ملاقاتت میکنم هورااااااااااااااااااا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد