مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

خدای مهربونم دوست دارم

1390/11/27 9:27
نویسنده : رها
465 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

نازنینم سلام امروز میخام داستان سونوگرافی شمارو تو 13 هفتگی برات بگم قشنگ مادر امروز ساعت 4 به همراه بابایی رفتیم سونوگرافی دکتر شاکری البته چون وقت قبلی نداشتیم مجبور شدیم 3ساعتی بشینیم درعوض برای دیدن روی ماهت من لحظه شماری میکردم اما راستش مامان خیلی خسته شده بودم فکرکن از صبح که سرکار بودم بعدشم تا ساعت 7 باید تو سونوگرافی منتظرمی بودیم تا نوبتمون بشهniniweblog.com دیگه هرکاری بلد بودم کردم تاسرم گرم بشه خلاصه نوبت ما رسید خیلی هیجان داشتمniniweblog.comمثل روزیایی که قراره برم دندون پزشکی هاهاهاها

خلاصه وارد اتاق شدیمو اقای دکتر شروع کردن به بالاپایین کردن دستگاه روی شکم منniniweblog.com قلبم داشت کنده میشد از جا تا یک کلمه بگه گفتش نی نی شما سالم خداروشکر ضربان قلبتو گذاشت شنیدیم وای که چقدرصداشو دوست دارم بعدش اندازه لگن ، دورسر، دستاوپاها همه رو برامون توضیح دادش عزیزم همچین مثل نی نی ها دستوپای بلوریتو جمع کرده بودی تو شکمت که نگو خیلی اروم بودی با اینکه من کلی شکلات خوردم تا شما بپر بپر کنیniniweblog.comاما عینهو یک عروسک اروم بودی ماشالا ماشالا اقای دکتر گفتن قدت خیلی بلنده 15 سانتniniweblog.comاینقدرررررر خوشحال بودیم که خدا میدونه بابایی که نگم برات داشت غش میکردش چون آقای دکتر بهش گفت به پدرش رفتهniniweblog.comخلاصه د رآخرم جنسیت شما رو گفت بله دخترخانوم عسل خانوم طلا خانوم عشق من همه زندگی من وااااااای خدایا مرسی مرسیniniweblog.comبعدشک بهمون مدارکتو داد به همراه دی وی دی فیلم شما کل مسیرو داشتم به دوست جونیام خبرمیدادم وهمرو خوشحال میکردم اخ که نمیدونی چه ذوقی دارهniniweblog.com بعدشم به آنا وخاله جونیا خلاصه شام روهم بیرون خوردیم و اومدیم خونه بابایی داشت سیگار میکشید وبه افق خیره شده بودniniweblog.comهی میگفت دخترمو میفرستم کلاس پیانو ، زبان فرانسه و........ هزارتا برنامه دیگه منم که اینقدر خسته بودم اومدم به خاله های نی نی سایتی خبردادم ودیگه رفتم استراحت کردم .niniweblog.com

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی درسا
27 بهمن 90 9:32
مبارکه . خیلی بهتون تبریک میگم . انشاالله در پناه حق فرشته آسمونیتون زمینی بشه و به زندگی تون گرمی ببخشه . عزیزم به ما هم سر بزنید خوشحال میشم .
سوزی
27 بهمن 90 9:46
سلام سلام مامان رها مباررررررک باشه رها جان خیلی خوشحالم که نی نی خوبه و تو هم خوبی و دخملیت رو هم تبریک می گم حالا نی نی منم یه هم بازی پیدا کرد برن خاله بازییییییییییییییییییییی
آیدا
27 بهمن 90 10:10
قربون این مانلی رعنا برم من
مامان اای
27 بهمن 90 10:32
نازیییییییییییی مبارکت باشه به سلامتی عزیزم واقعا خدا خیلی دوستت داره
شیوا
27 بهمن 90 15:53
سلام خوشگلکم مبارکههههههههههههههههه نی نی خوشگلت دخملهههه ای جونم از موقعی که فهمیدن دارم ذوق میکنم الهی صحیح و سالم بدنیا بیاد دخمل رها جونم مواظب خودت باش تا اینکه بیای بغل مامانیت عزیزم میبوسمت
خانمی
28 بهمن 90 11:50
مانا
28 بهمن 90 21:29
خاله قوربونش بشه عشق منی مانلی خانوم
مروا
1 اسفند 90 11:04
مبارک باشه رها جون ایشالله هر چی که هست صحیح و سلامت باشه و این نه ماه برات بهترین و اروم ترین موقعه باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد