مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

ني ني دوست دارم

1390/11/29 15:58
نویسنده : رها
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم اميدوارم خوب باشي چه خبر؟؟؟؟ راستي اون تو چه خبره ماماني جات راحته ؟ همه چي آرومه ؟ چيزي اذيتت نميكنه ؟ چيزي دلت نميخاد؟ شرمنده ها ماماني من ميرم سركار اخه ميدوني چيه مامان دلم ميخاد براي آينده تو همه چي اماده باشه همه چيز همونجور كه تو لياقتشو داري وآروزشو داري نميخام من و بابايي از چيزي براي تو كوتاهي كنيم .niniweblog.com

قشنگم اگر اسمتو صدا نميكنم منو ببخش اخه هنوز راستش دلم قرص قرص نيست همش ميگم اگر پسر باشي اونوقت من هي مانلي صدات كنم خوب ناراحت ميشي ديگه نميشي؟؟؟ با اينكه آقاي دكتر گفت دختري نميدونم چرا دلم قرص نيست نه كه فكركني دختر دوس ندارما نه تو آروزي مني واگر برم سونو بگه ني ني پسر شوشولشو نديده بوديم اونوقته كه كفرم دربياد اخه مامان من بهت عادت كردم كلي تو روياهام كلي باهات رفتم پارك/ استخر/ ارايشگاه ...... كلي موهاي لختتو دم اسبي بستم اخه مگه ميشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟niniweblog.com

البته هرچي خدا صلاح بدونه همون ميشه ولي بين خودمون باشه 5شنبه شايد برم دوباره سونوي جنسيت تا خيالم راحت بشه بدونم برم گل سربخرم يا توپniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیان
29 بهمن 90 16:36
سلام امیدوارم نی نیت صحیح و سالم بیاد بغلت. به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم. لینکت می کنم.دوست داشتی منو هم بلینک.
نانا
30 بهمن 90 13:35
مامان باران
2 اسفند 90 11:38
عزیزم ایشالله کلی روزهای قشنگ داشته باشین در پیش رو
raha
9 اسفند 90 13:20
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد