مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

دوبارررررررررررررره

1390/12/9 14:44
نویسنده : رها
364 بازدید
اشتراک گذاری

اگر قرار بود کودکم را دوباره تربیت کنم بیشتر نقاشی با انگشت را به او یاد میدادم

تا اینکه با انگشت برایش خط و نشان بکشم.

کمتر غلط گیری کرده و بیشتر صحیح انجام دادن را یادش میدادم.

چشم از خود می شستم و به او چشم می دوختم.

کمتر به داشتن و بیشتر به مراقبت می پرداختم.

با او پیاده روی و بادبادک بازی می کردم.

اداهای جدی را کنار گذارده و جدی تر بازی می کردم.

بیشتر در دشت و دمن همراهش دویده و به ستاره ها زل می زدم.

بیشتر او را دربغل می فشردم و کمتر زور می گفتم.

کمتر سختگیری و بیشتر تشویق می کردم.

اول به اعتماد به نفس و بعد به پوشاک و مسکن می پرداختم.

کمتر عشق قدرت و بیشتر قدرت عشق را یادش میدادم.

(دایان لومانز)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خانمی
10 اسفند 90 22:31
یعنی رها........................................ همین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد