مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

مانلی 16 هفته ای من

1390/12/15 23:15
نویسنده : رها
851 بازدید
اشتراک گذاری

مانلی قشنگ من خیلی وقته که از لحظات زیبای باهم بودنمون ننوشتم راستش اینقدر حضورت برای من هیجان انگیزه که خیلی چیزا یادم میره ولی میخام بدونی که خیلی منتظرت هستم ودارم لحظه شماری میکنم تا زودتر در آغوشت بگیرم .niniweblog.com

راستی مامانی باید یک تشکر ویژه ازشما بکنم اول اینکه خیلی خانوم آرومی هستی واصلااااا منو اذیت نمیکنی دوم اینکه به قولهایی که دادی عمل کردی مخصوصا اون قولهایی که گفتم به خدا جونی بگو تا زودتر دعاهامونو مستجاب کنهniniweblog.comآره دختر زیبای من حضور نی نی خاله شقایق، خاله آزی والانم خاله باران میدونم که تو با اون قلب کوچیکت برای برآورده شدنم آرزوهای بزرگ ماتلاش میکنی  niniweblog.comپس بدون که خیلی عزیزی وعاشقتمniniweblog.comمیسپارمت به خدای مهربون چون تنها اون که میتونه به بهترین شکل از تو مراقبت کنهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان باران
16 اسفند 90 14:00
مانلی نازنین خیلی ممنون که برای مامان شدن من هم دعا کردی و نی نی من رو از پیش خدا صدا کردی دوست دارم هزارتا
آزي
21 اسفند 90 9:01
آخيييييييييييييييييييي عزيز دلم مانلي جون مرسي كه واسم دعا كردي كه همبازيت هم بياد و منم مامي بشم عشقم. ولي مامانو اذيت نكن بزار شبا بخوابه وقتي كه شما تشريف اووردين به اندازه كافي بي خوابي مي كشه باشه ختر خوب؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد