مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

مامانی تو خوب باش من خوبم

1390/10/26 21:36
نویسنده : رها
469 بازدید
اشتراک گذاری

گل من سلام ؛ مدتی که نمیدونم توی شکم من داری چیکارا میکنی فکرکنم مامانی بعضی از غذاهارو اصلا دوست نداری اخه تا من میخورم حالم بد میشه درسته ؟؟؟؟؟

دکترقرمزی به بخش اورژانسniniweblog.com  مامان رها باید بستری بشه نــــــــه دیگه چایی نمیخورم خواهش میکنمniniweblog.com من میخام زنده بمونم آی ، راستی بابایی هم گاهی خجالت زدمون میکنه با خوراکی های دلچسب از من وشما پذیرایی میکنه به به niniweblog.comبوسو رد کن بیاد شوهر ........

 دیگه کاره خونه هم یکمی تعطیل کردم مادر اخه ماه اول خیلی کمردرد داشتم واصلا کمرم راست نمیشد ولی الان بهترم بیچاره آنا گاهی میاد کمکم خدا خیرش بدهniniweblog.comایشالا جبران کنیم البته بعضی وقتا هم ایشون میان مثلا کمک کنن هاهاهاهاها ولی همش میخابه میگه یک چایی بیار برام بعدش تا من پذیرایی میکنم میگه توروخدابیا بشین هاهاهاهاها کمتر کار کنniniweblog.com

niniweblog.comای جون ای جون بچم بیدارشده اومدم عشقم (توهمات فانتزی پیش از زایمان)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر ارسلان
13 دی 90 15:19
سلام رها جون امیدوارم خیلی زود خوب بشی .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد