مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

مادرانه

تا تو جان بگیری من هزار بار جان خواهم داد کودکم !

1391/2/5 13:13
نویسنده : رها
840 بازدید
اشتراک گذاری

مانلی زیبای من سلام

دخترکم خیلی وقته میخام برات بنویسم اما نمیدونی سرم خیلی شلوغ توشرکت که همش مشغول کارم منو ببخش  niniweblog.comاخه دخترم چاره ای نیست دارم تمام تلاشمو میکنم برای شادبودن و رفاه تو تازگیا برات یکمی با بابایی سرویس خواب, وان حموم, یکمی هم لباس های نازنازیniniweblog.comخریدیم امیدوارم خوشت بیاد

 دخترکم تازگیا خیلی وول میخوری قشنگم مخصوصا صبح ها وعصرها تابوی خوراکی هم به مشامت میخوره بندری میزنی دوست دارم این لحظه هارو واز خدابسیارسپاسگذارمniniweblog.comکه همچین گلی رو نصیب من کرد .

راستی دیروز که ازسرکاراومدم یکمی زیردلم درد میکرد یعنی وقتی راه میرفتم احساس میکردم که داره به تو

فشار میادخودمو تا خونه رسوندم وقتی رفتم WC یکمی لک صورتی دیدم خیلی ترسیده بودمniniweblog.com ییهو غصه

دنیا ریخت تو دلم گفتم خدایا من که دخترمو به خودت سپردم تو بهترین کسی هستی که میتونی مانلی منو

برام نگه داره پس سپردمش به خودتniniweblog.comسریع زنگ زدم به خانوم دکتر وایشون دستورات لازم رو دادن

ومنهم یکی دوروز مرخصی گرفتم تافقط در خدمت تو باشم وباهم خوش بگذرونیمniniweblog.com فردا هم میخام برم

سونو بدم که کاملا خیالم راحت بشه اخه میدونی خیلی وقته ندیدمت عزیزم ودلتنگتم .niniweblog.com

مامانی مواظب خودت باش وسفت سفت منو بچسب چون من عاشقتمniniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارجون
9 اردیبهشت 91 10:51
نگران نباش عسیسم ایشالا مانلی خانوم زود زود میاد تو بلغت خانوم گل...سرو مورو گنده
خانمی
11 اردیبهشت 91 11:49
هی وای من 2 روز نبودما رها جون خب باید استراحت کنی دیگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد