مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

براي دخترم

1391/2/24 15:17
نویسنده : رها
820 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانلي زيباي من

امروز بعد از مدتي سرم يكمي خلوت شده گفتم بيام يكمي با دخترنازم صحبت كنم خانمي اول از همه روزت مبارررررك بالاخره توهم  دختري و قراره يكروزي مادربشي دختر قشنگم به اميدخدا امسالم توي اين خونه موندني شديم ديگه دغدغه جابجايي رو ندارم خداروشكر فقط مونده كاراي آماده كردن اتاق شما مثل كاغذديواري/ خريدن فرش ولوسترو دكوراسيون وتجهيزات اتاق خواب كه اونم داره درست ميشه .

دختركم جديدا خيلي شيطوني ميكني هااااا هروقت خوابم خودتو ميكوبي به شيكم تا بيدارشم يك خوراكي خوشمزه بدم بخوري خيلي دلم برات تنگ شده دوست دارم زودتر برم دكتر تابرام سونو بنويسه ببينم چه ميكني چه شلكي شدي اخه خانوم خوشمله .دوست دارم بوس چاق

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خانمی
25 اردیبهشت 91 18:48
آخ جوون که جا به جا نمیشی
رها
26 اردیبهشت 91 8:28
خيلي نامردي يكتا پاشو دون مامانتو پاره كن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد