مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

خانوم خانوماااااااااااا

1391/3/20 14:31
نویسنده : رها
728 بازدید
اشتراک گذاری

خانوم خانوماااااااااااااا سلام

امیدوارم حالت عالی باشه دخترکم وای مانلی باورت میشه فقط فقط ٢ماه مونده عزیزم به دیدار مااااا خدای بزرگم ازت ممنونم که تا الان مواظب من و مانلی بودیniniweblog.com

مانلی جونم امروز رفتم دکتر خیلی نگران بودم چون خانوم دکترمیخاست دوباره وزنم کنه وقرار بود اگر بیش از حد چاق شده باشم دعوام کنه ولی خداروشکررررررر بخت باهامون یار بود وقتی من رفتم رو وزنه خیلی هم  تشکر کرد وگفت خیلی خوب رعایت کردی البته اینم بگم هاااااااا من به خوردنم ادامه میدم چون اصلا دلم نمیخاد شما گرسنه بمونی ودل کوشولوت ضعف بره مامانی niniweblog.com

مانلی میدونی چیه دخترم مدتیه وقتی نی نی میبینم همش چهره شما میاد تو ذهنم همش میگم خدای بزرگ دخترمن چه شکلی میخاد بشه البته هرجوری که باشی تو نفس منی وبه نظرم زیباترین دختری هستی که قراره به دنیا بیاد میدونی خانومی دوست دارم یکمی شبیه بابایی بشی یک کوشولوبیشترم شبیه من هههههههه اره میدونم خودخواهی ولی باورکن مانلی دوست دارم هرجا میرم بگن وای این دخترک چقدر شبیه مامانشه .......... خوب خانم خانوما یک خبر بهترم دارم , امروز با خانوم دکتر که حرف زدم ایشون گفتن مجدد تو بیمارستان صارم زایمان انجام میدن واین خیلی خوبه چون بیمارستان بسیار مدرن وتمیزیه البته فکرکنم خدا به دل بابات نیگاه کرده چون اون با صارم بسیار موافق niniweblog.comوصدالبته این از وجود پاک تو که همه کارا خود به خود درست میشه .

مانلی قراره به امید خدا شنبه وسیله هاتو بیارن که دیگه هفته آینده بچینیم و ترتیب یک مهمونی رو بدیم امیدوارم همه چیز عالی پیش بره وخیلی بهمون خوش بگذره niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خانمی
16 خرداد 91 22:22
به به چه وبلاگی...چه قالبی....چه مامان قشنگی.....چه حرفای خوشگلی.....چه مانلی جیگری
باران
23 خرداد 91 9:29
سلام رها جان چقدر اتاق خوشکل وماهی چه با سلیقه چیده شده مطمینم رها جون که مانلی هم خیلی خوشش میاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد