مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

مادرانه

نی نی جون اون تو چه خبر؟؟؟؟؟

1390/10/26 21:34
نویسنده : رها
410 بازدید
اشتراک گذاری

 

بچه جونم میشه بگی اون تو چه خبره؟؟؟؟niniweblog.comفکرکنم شما داری اون تو با غذاها کنگ فو بازی میکنی اخه مامان جون من هیچی نمیتونم بخورم هرچیم میخورم حالم خیلی بد میشه شیطون فکرکنم تو داری اون تو بازی میکنی ارررررره ؟؟؟؟niniweblog.comدونتو پاره میکنم هاااااااniniweblog.comنترس قلقلی من شوخی کردم من عاشقتم بچه جون 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا
13 دی 90 22:17
وای زهرای من هم اینجوری بود الان هم تازه ساعت 2 شب واسم می خنده ولی بچه ها واقعا شیرین اند خدا حفظش کنه
arezoo
14 دی 90 0:48
بچه بشین سررررررررررررررجان دیه...بزار ننه غذا بخوره اااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خاله ترانه
20 دی 90 9:25
الهي قربونش برم چقدر شبيه ني ني من شيطوني ميكنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد