مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

لحظه دیدار نزدیک است........

1391/4/28 21:20
نویسنده : رها
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

مانلی زیبای من سلامniniweblog.com

 

 

دخترکم دیروز رفتم پیش خانوم دکتر البته برای اولین بار سروقت چون همیشه نیم ساعتی معطل میشم خانوم منشی هم ازم پرسید که شما ماه چندم هستید ؟ ومنم با غروووووور گفتم ماه 9 وایشونم گفتند بفرمیو داخل شما نباید زیاد بنشینیniniweblog.com ومنم  ذوق زده شدم خلاصه دکتر مجددا معاینات رو انجام دادن وگفتن که نی نی حالش خوبه وجای هیچ نگرانی نیست وتاریخ عمل سزارین رو برامون 21 مرداد زدن منم گفتم نمیشه زودتر اخه خیلی خسته شدم دلم لک زه برای دیدن دخترمniniweblog.com ولی چاره ای نبودو باید صبرکنیم البته میدونم که جای تو عالی هستش بیای بیرون شاید خیلی خوشت نیاد خانومی اون تو همه چی فراهم وارامش داری ولی دنیای بیرون شاید به این قشنگی نباشه که همه میگن درعوض تو منو داری بابایی رو داری وما عاشقتیم تا ابد.

امروز به این موضوع فکر میکردم که 9ماهه در کنارهمیم یک لحظه هم نشده که از هم دور  باشیم واین خیلی زیباست هروقت که خسته میشم واز خدا میخام که تو زودتر دنیا بیای یاد این موضوع  میفتم که چقدر با بدنیا اومدن تو ممکنه من دلتنگت بشم وبرای همیشه باید با این مسئله کنار بیام که قلبم بیرون از بدنم بتپه و.............

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی
30 تیر 91 0:29
سلام دیگه از خدا نخواهی زود به دنیا بیاد ها چون خیلی اذیت میشی
خانمی
31 تیر 91 10:30
آخ جوووووووون دیگه چیزی نمونده تا مانلی جیگرو ببینیم
مامان مهرناز
1 مرداد 91 0:22
ایشالا به سلامتی مانلی زیبا دنیا بیاد و بیاد توی گگل مامان رهاجونش
مهري
2 مرداد 91 15:57
بسلامتي رها جونم ديگه چيزي نمونده آجي مانلي بدو بيا كه مامانت ديگه طاقت نداره خاله
مائده
8 مرداد 91 18:56
خانمي ايشالا به سلامتي ني ني خوشگلت به دنيا بياد و دنياي زندگيتون رو گرم كنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد