مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

مادرانه

پروردگارا سپاسگذارم

1390/10/26 21:23
نویسنده : رها
645 بازدید
اشتراک گذاری

در محضرتو ما همگی مانند کودکان اوتیسم هستیم بدرفتار، نافرمان، خودآزار ودیگر آزار، چیزهایی را میگوییم که نباید بگوییم، کارهایی را که تو دوست نداری انجام میدهیم، ساکت وقتی که باید حرف بزنیم ، حراف وقتی که باید سکوت کنیم ، ... ولی تو هنوز مارا دوست داری و رحمت، بخشش و عشق خود را از ما دریغ نمیکنی و مارا می بخشی و نگهدار ما هستی ونور رحمت خداوندی تو راهنمای ماست.

خدایا به من کمک کن تا کودکم را همانگونه که تو مارا هدایت میکنی کمک کنم ، خدایا به من این توانایی را بده تا فقط صورت معصوم وشیرین او، برق چشمهایش، عشقی که در لبخندهایش موج میزند، محبتی را که در دستانش وجود دارد، ودل پاک بی گناهش را ببینم ، خدایا بگذار تا از طریق من کودکم نیز، طعم عشق بی انتهای تو را بچشد، شاید کودکم از راه عشق تو امیدتورا هم بدست بیاورد.

خدایا این فرشته معصوم اول از آن تو می باشد وسپس فرزند من ، پس به او این فرصت را بده تا عشق به تو و رحمت تورا با جان و قلب خود درک کند وبفهمد که عشق تو نگهدار وپشتیبان همیشگی اوست.

                                                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بيتا
11 دی 90 9:05
سلام.خونه جديد مبارك باشه به به ... ايشالله كه هميشه خودت و شوهرت و بچه جون در پناه خدا باشين سلامت و عاشق و خوشبخت.
مامان امیر ارسلان
11 دی 90 10:41
سلام مبارک باشه به سلامتی .الان کوچولوت اماشه .
سفيد برفي -نازنين
11 دی 90 12:11
سلا خيلي قشنگ بود انشاءالله سايه خودت و همسري هميشه بالا سرش باشه
مامان آريا
11 دی 90 13:31
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم
هستی
15 آبان 91 12:55
عاشق این نوشته ام هر روز میخونمش و اشکم در میاد با تمام استرس دوران بارداری این متن تنها متنی بود که به من آرامش داد میخوام حفظش کنم هر شب موقع خواب برای خودم و دخترم تکرارش کنم فقط میشه بگی نویسنده اش کی هست؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد