مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

مادرانه

آغازی دوباره

1390/10/26 21:24
نویسنده : رها
645 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون

امروز 11 دی ماه 1390 هستش که من برای اولین بار شروع کردم به نوشتن وبلاگ وبه امید خدا تا زمانی که بچه جونم به دنیا بیاد برای دوستای گلم تمای اتفاق هایی که رخ میده رو مینویسم تا اون هاهم توی شادی ما شریک باشن و به امیدخدا نی نی در آینده با دیدن وخوندن این مطالب حسابی کیف کنه .

niniweblog.com

میخواستم برات تعریف کنم که شما چجوری اومدی تو دل من راستش من وبابایی 9ماهی بودش که همه چیو برای ورود شما فراهم کرده بودیم واین اخریا دیگه کاملا داشت همه چی از یادم میرفت ولی هم خودم هم بقیه مهربونا برامون خیلی دعاااااااااااا کردن تا شما زودتر بیای گل من .

رها در لحظه های تنهاییniniweblog.com

خلاصه اینکه یک روزی که اصلااااااااا تصورش رو نمیکردم بالاخره یک عدد بی بی چک خریدم وهمینجوری خیلی اتفاقی امتحانش کردم ودیدم که بلـــــــــــــــــهniniweblog.comشما پریدی توی دل مامان رهاااااااااااا خدا میدونه که چقدر خوشحال شدم وسریع زنگ زدم به بابایی جریان رو گفتم البته ایشون باورشون نمیشد وگفت صبرکن تا فردا ازمایش بده مامانی مگه تونستم بخابم تا صبح همش خواب هیاهولا وگوسفندو دراکولا میدیدم.

niniweblog.com

نی نی من فردا صبح زود رفتم آزمایش خون دادم وتا ساعت 11 جواب رو گرفتمniniweblog.com

هاهاهاهاهاها نمیدونستم چی بگم اولین کاری که کردم به بابایی ، خاله ها، آنا وتمام خاله جونای کلوپ اطلاع دادم خیلی همه خوشحال بودن تمام کسایی که شنیده بودن توی کلوپ های همسایه بهم تبریک گفتن تازه اون روز فهمیدم خدا چه نعمتی رو به من داده بله دوستای خیلی خیلی خوب این هم خاله جونا هستن که دارن برای ورود شما خوشحالی میکنن.

niniweblog.com

اینا هم خاله الهام وخاله سیمین هستن که دارن خوشحالی میکنن توی شرکت (همکارای مامان رها)

البته منم ایستاده بودم کف میزدم هههههههniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

ایشون هم بابایی هستن که وقتی منو دیدن وتا دررو باز کردم این حرکت زیبارو پیاده کردن

niniweblog.comniniweblog.com 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
11 دی 90 21:38
خوش امدید
مروا کوچولو
17 دی 90 10:22
رها جونم تبریک هم به خاطر نی نی گلی و هم به خاطر وبلاگ قشنگت ایشالله که یه نی نی سالم و تپل خدا بهت بده عزیزم و ایشالله که بارداری همراه با لذت وارامشی داشته باشی
ناییله(سولماز)
12 بهمن 91 18:18
vous e"crivez tr"es bien ma che"rie
رها مامان مانلی
13 بهمن 91 1:55
Vous avez ma gratitude
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد