مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

بانوی من مانلی

1391/6/18 23:34
نویسنده : رها
778 بازدید
اشتراک گذاری

 

بانوی من! من چقدر از اینکه تو را بانوی خودم صدا بزنم خوشم می آید. و چقدر از اینکه بتوانم سرم را روی پایت صبح کنم. و چقدر از اینکه صورتت را نوازش کنم. و چقدر از اینکه با تو قدم بر دارم و تو به من نگاه کنی و من به تو نگاه کنم. و چقدر از اینکه.... با توام. تو چطور؟ یادت می آید گفتم اندازه دوست داشتنم چقدر است؟ اندازه ای برایش پیدا نکرده ام راستش هنوز. از آن چیزی که بهت گفتم حتی شاید خیلی بزرگتر باشد اما مقیاسی برایش نیافته ام بانوی من، آن را علی الحساب گفتم. چه کسی می داند آیا از کهکشان بزرگتر هم هست؟ از این دنیا بزرگتر هم هست؟ نمی دانم، شاید. اگر بود همان قدر دوستت دارم... می دانی کشف تازه ام چیست؟ اینکه چقدر دست هایت آرامم می کند. بهت گفته بودم قبلا، شاید. پس چرا اینقدر تازه به نظرم آمد؟ شاید چون دستهای تو همیشه برایم تازه اند. مثل چشمهایت که هر لحظه با پلک هایت تازه می شوند و من خود را شفاف تر در آنها پیدا می کنم. شاید هم گم می کنم. نمی دانم، فرصت فکر کردن به اینها را نداشته ام.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آيدا
19 شهریور 91 8:21
آخي عزززززززززززيزم. رها توي اين عكس انگار مانلي داره پرواز مي كنه و ميگه مامي رها جوني يه عالمه دوستت دارم... ايشالا خدا براتون حفظش كنه. بوووووس گنده براي خودت و مانلي جووون
مامان ترانه
20 شهریور 91 17:06
قربونه جوراب شلواریش ای جونم
مامانی
20 شهریور 91 17:07
مامانی بیا پیشمون وبلاگمون کاملا مادرانه است
آتنا
22 شهریور 91 0:43
الهی من فداش شممممممم با این لبای خوشکلییییی که داره ای خدا
آزي
23 شهریور 91 10:27
آخييييييييييييييييييييييييي مانلي خوشكل خودم چقدر ناز شده. همه عكساش خوجكن. بوسسسسسسسسسسسسسسس به گل دختر خودمون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد