مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

پرنده یک روزه من

1391/6/18 23:58
نویسنده : رها
621 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای نوشتن برای تو، برای خودم بهترین و ناب ترین زمان ها را یافته ام. جایی در مرز شب و روز. آرام ترین و لطیف ترین موقع از حرکت وضعی زمین. بین تاریکی و روشنی. جایی که تاریکی می گذرد... جایی که ای روشن ترین روشنی ها، ای خورشیدکم به سویت قبله می گردانم. گرم و روشنم کن. سویت را از میان چهار جهت قطبی یافته ام. از میان شمال و جنوب کرات و شرق و غرب کهکشان ها. از بالای عشقم و پایین قلبم. سویت را، چشمت را، دستت را تازه یافته ام. سخت یافته ام. فرصتم ده...

خورشیدکم به چشمان زیبایت قسم می خورم، تا گرمای دستانت را در دستانم احساس میکنم رهایشان نخواهم کرد. دوست می دارمت بانوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آرسام و مامان مهرناز
19 شهریور 91 23:40
الهییییییییییی قربون این فرشته ی ناز کوچولو با اون لباسای قرمز و صورتی نانازش و این حس قشنگ خوابیدنش ممنون که بهمون سرمیزنی و محبت داری عزیزم
خانمی
20 شهریور 91 17:21
نوشته هات اشک منو در میاره
آتنا
22 شهریور 91 15:23
واااااااااااای من این دخترو میبینم دیگه نفسم در نمیاد وااااااااای خدا چه نازه و خانومه
ساحل
22 شهریور 91 20:33
خیلی زیبا می نویسی ... خیلی خیلی دختر نازی داری کلی بوسسس.
اعظم
23 شهریور 91 14:08
سلام عزيزم......خدا رو شكر ........چه فرشته نازي........خدا حفظش كنه به حق امام زمان..........خاطره زايمانتو خوندم گريه ام گرفت.......تو رو خدا دعا كن پسر منم سالم دنيا بياد و منم اين روزا رو ببينم......راستي گلم منم صارم زايمان دارم....هر وقت وقت كردي ميگي بي حسي از چه نوعي بود .......ممنونم عزيزم
باران
9 مهر 91 9:43
چه قدر زیباست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد