مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

اولین ماه گرد دخترم

1391/6/23 1:16
نویسنده : رها
624 بازدید
اشتراک گذاری

 

یکماه از بودن تو در آغوش من میگذره !

دخترم به اندازه یکماه بزرگ شدی و قدکشیدی ........

وزنت شده 4430 / قدت 56/ با دورسر 36 هزار ماشالا به عروسکم

اینو از کوچیک شدن لباس هات ، کوچیک شدن پوشکت ، ازحجم خالی شیشه شیرت و قد کشیدن تو کریرو حجم خالی موهات متوجه شدم  ........... آره خوب میفهمم.

وقتی که من از جام بلند میشمو با اون چشمای معصومت پاهای منو دنبال میکنی یا وقتی یک صدای بلند میادش تو میترسیو سریع بغض میکنی تا مامان بغلت کنه .

نصف شبا هم اینقدر غر غر میکنی تا مامان بیداربشه و به دادت برسه اره دخترم تو بزرگ شدی.

به اندازه یکماه مادری کردم ، خدایا شکرت خدایا بهم کمک کن تا بتونم ثمره زندگیمو به خوبی بزرگ کنم و همیشه در قبال مانلی رضایت داشته باشم و هیچ گاه کوتاهی نکنم.

مانلی من یکماه شد .

دوست دارم دخترم دوست دارم مانلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نازلی
23 شهریور 91 1:20
فای فاییییییییی قربونش برم مانلی ماه خاله! ایشالا تولد یک سالگیت. رها خیلی ماچش کن از طرفم
marmar
23 شهریور 91 1:33
khale jooon enshala 100salegit/...nanaaaaaaaaaaz
آيدا
25 شهریور 91 7:40
قلبون اون مماغ و دهن كوچولوش.و رها حتماً براش اسفند دود كن
مامان هامون
25 شهریور 91 10:32
واااااااااااااااااااای خدا چه بچمون بزرگ شده هزار ماشالله رها جون خیلی خوب نوشته بودی فقط مونده بود بشینم گریه کنم از ذوق خیلی خوش بگذره بهتون
الناز
25 شهریور 91 13:10
سلااااااااااااااااااااااام رها سلام مانلی عکسای پرنسس رو دیدم خیلییی نازه خداحفظش کنه عزیزم مواظب خودتون باش دوستون دارم........ بوس
نانا
25 شهریور 91 21:09
سلام رها جون خوبی دوستم خسته نباشی .....هزار ماشالله به دختر نازت انشالله همیشه زنده باشه ....دلم برات یه ذره شده ..دختر نازتو ببوس
آرسام و مامان مهرناز
25 شهریور 91 23:49
یک ماهگی مانلی طلا مبارک انشالا همیشه سالم باشه
مامان پاتمه
26 شهریور 91 12:45
سلام گل کوچولو یکماهه شدن مبارک انشاالله زیر سایه مامان و بابا قد بکشی خانومی عاشق عکس دومی شدم
رها
26 شهریور 91 17:35
ممنون از همه دوست جونیااااااااااااا نانایی بیا خونموووووووووووون دوباره نلی دلش تنگیده
خانمی
28 شهریور 91 21:13
ای وای این دخمله چه خوشمله
یاسی
1 اسفند 91 13:29
سلام قربون اون مانلی برم خاله رها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد