مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

مادرانه

مانلی تمام ناتمام من

1391/8/10 21:52
نویسنده : رها
704 بازدید
اشتراک گذاری

 

یه چیکه شادی یه مشت ستاره یه دل که هیچوقت آروم نداره ما با همینا خوشبخت و شادیم ما حک شدیم تو برگای تقویم ما با همینا خوشبخت و شادیم

بخند مانلی فردا توراهه حلقه ایی از نور تو دست ماهه مانلی شب قرق رازه پنجره های خوشبختی بازه می خوام تو چشمات اشکی نلغزه جوری بیام که برگی نلرزه بزار که قلبم پیشت بمونه تا دنیا شکل رویاهامونه به فکر اینم که غم بمیره چیزی نگم که دلت بگیره با تو روو ابرا قدم گذاشتم من آرزویی جز تو نداشتم.......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

دنیا جون جونی
10 آبان 91 22:44
ای جانممممممممم...ماشالله....خیلی عوض داره میشه..قربون چشات شم خاله جوننننن
الی مامی آندیا
11 آبان 91 0:51
میخوام تو چشمات اشکی نلغزه فدای تو دختر زیبا اون چونه ظریف و خوشگل تو گاز گاز
marmarbanoo
11 آبان 91 2:13
fadddddddddddddddat che bozorg shodi khaleeeee
خانمی
11 آبان 91 15:18
آخی عزیزم چه بزرگ شده....بوچ بوچ
سپید
11 آبان 91 16:30
به به ... دلم آرامش پیدا کرد. خدا نلی گلو واست نگه داره رهاجونم.
فرشته
12 آبان 91 14:01
بیشتر عکس دخترمو بزار رها من هر روز میام میبینم زیاد عکس نمیزاری هاشقشششششششم
nasrin
13 آبان 91 15:20
azize delam cheghad inja shabihe nikaye mane miboosamet manli joonam
زهرا
14 آبان 91 9:02
الهي قربونت برم خاله چه ناز شدي خوردني من رها خيلي بدي يه روز بيا اين جيگر من گاز گازش كنم دلم براش تنگ شده زنده باشه هزار ماشاا....
مامان احسان
17 آبان 91 9:39
سلام من امروز برای اولین بار بود که به وبتون سر زدم ماشالله چه نازگلی دارید ببوسیدش ما که لینکتون کردیم شما هم دو ست داشتید بفرمایید
moot moot
18 آبان 91 0:59
mashalaaaaaaaaaaaa cheghdadar khosheke in dokhmalll bosss
نازلی
18 آبان 91 21:08
رها میام قورتش می دما! الهی الهییییییییییییییی هزار ماشالااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد