مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

زیباترین بهانه زندگی

1391/8/10 1:53
نویسنده : رها
591 بازدید
اشتراک گذاری

 

تقدیم به زیباترین بهانه زندگی دخترم مانلی

تورو دیدمو دید من به این زندگی تغییر کرد

همین لبخند شیرینت منو با عشق درگیر کرد

شروع تازه ای واسه منه از نفس افتاده

خدا تورو جای همه نداشته هام بهم داده

تورو دیدمو دید من به این زندگی تغییر کرد

همین لبخند شیرینت منو با عشق درگیر کرد

شروع تازه ای واسه منه از نفس افتاده

خدا تورو جای همه نداشته هام بهم داده

چه آرامش دلچسبی تماشای تو بهم میده

تو ایده آل ترین خوابی که بیداریه من دیده

من نمیذارم که فردام یه لحظه ازتو خالی شه

تو بدم بشي معناي بدي واسم عوض ميشه

یه لحظه هم اگه دورشی حواسم پی تو میره

هوا بدون عطر تو برای من نفس گیره

ببین این عشق دریایی دلمو حرف دنیا کرد

تو ثابت کردی که میشه یه دریا توی دل جا کرد

یه دریا توی دل جا کرد

چه آرامش دلچسبی تماشای تو بهم میده

تو ایده آل ترین خوابی که بیداریه من دیده

من نمیذارم که فردام یه لحظه ازتو خالی شه

تو بدم بشي معناي بدي واسم عوض ميشه
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پاتمه
10 آبان 91 12:34
زیبا بود
زهرا
10 آبان 91 13:30
زنده باشه رها جوني خدا شما دوتا رو براي همديگه حفظ كنه به مانلي حسوديم ميشه كه چه مامان مهربون با احساسي داره بوس ماچدار توفي براي تو و دخمل خوشگلت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد