مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

مادرانه

صرفاجهت اطلاع

1392/6/2 20:11
نویسنده : رها
580 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

باسلام خدمت همه دوستای خوبم که توی این مدت خیلی به من لطف داشتم ومدام بهم تذکر دادن که چرا عکس نمیزارم من عذرخواهی میکنم مهمترین دلیلم نزدیک شدن به اولین سالگرد تولد دخترم هستش دارم تمام تلاشمو میکنم که همه چی اکی باشه و یکروز بیادمادندنی رو ثبت کنم با توجه به اینکه دست تنهام و فقط خدا بهم کمک میکنه (منظورم از مساعدتهای بیدریغ همسرم)خنده توی این روزا مانلی خانومم خیلی شیطون شدن وتقریبا همه وقت منو به خودش اختصاص میده اون تایم یهم که خابه من نقش کزت رو در منزل ایفامیکنم اوه ولی با تمام این درگیریها شیرین کاریهای مانلی بانو همه خستگی منو از تنم بیرون میکنه قلب د رجواب یکی از مامانای مهربون که پرسیده بودن در مورد اپلودکردن عکس من ازسایت اپلودسنتر استفاده میکنم از خود راضی که عکسام قابل مشاهده هستش .

براتون چندتادونه عسک میزارم از شاخه نباتم که به تازگی گیس گلابتون شده و با جنگ و جدال اجازه میده موهاشو ببندم البته این امر تا زمانی صادق که نفهمه رو سرش چه خبره در غیراین صورت کم مونده پوست سرشم بکنه قهقهه

به زودی با عکسای تولد میایم هوریااااااااااااااااااااااا

عاقاااااشرمنده خونمون خیلی ریختو پاشمژه

 

دخترم کشف کرده که دندون های بالاوپایین رو جفت کنه وتقریبا همیشه همین شکلی قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مرضيه مامي مريم
10 مرداد 92 23:22
وااااااي عروسكم با اين زلفاي خوشمللللللش
الی مامی آراد
11 مرداد 92 12:53
قربون اون خندهات بشم آخ جووووووووووون تولد نزدیکه ما همه منتظریم عزیزم خسته نباشین
سارا مامان آرتین
11 مرداد 92 20:58
ماشالا به این گل دخمل زیبامون رها جون عروس خودمه ایین خوشکلهههههههههه هاااا بگم یه وقت شوورش ندی هاااااااا بخوای همین فردا میایم خدممتتون واسه امر خیییییییر خخخخخخخ ماشالا اسفند دود کن واسش از چشم بد دور باشه راستی موضوع نداره این پستت واسه همین تو اخرین مطالب نمی یاااد ببوس عروس گلمووووووووووووو
آیدا
12 مرداد 92 8:54
ای جووووووووووووونم. الهی من قربونش برم با اون موهای دم موشیش.... تولد گل دخترمون پیشاپیش مبارک باشه مامان رها.. خدا براتون حفظش کنه..........الهی آمین
نازنین(مامان پارمین)
12 مرداد 92 15:09
رهاااااااااا ماشالله به این دخترت خداییش خیلی خوردنیه ببوسش
نسرین
13 مرداد 92 15:47
جووووووووووووون بخورمت من نلی چل گیس
مامان نازنین
14 مرداد 92 2:17
مانلی جون نمیدونم چرا مامی رهات کامنت منو تایید نکرده خو من دیروز کامنت گذاشتم نلی خوشملم عاشختممم شیرین عسلم
مامان دنیز
14 مرداد 92 21:03
بالاخره مامان رها هم تونست موهای دخملی رو خرگوشی ببنده هی نگه دخمل من کچله چقدرم ناز شده خوشگل خانوم خرگوشیییییییییی
زهرا
16 مرداد 92 11:40
اي جانم با اين خندهاش تفلدششششش مبارك باشه پيشاپيش
تمنا
17 مرداد 92 14:57
گازششششششش بگیر دیگه این وروجک سفیدبرفی خوشگلموووو
رها
19 مرداد 92 0:43
حتماااانلی خوشحال میشه که اینقدرررر دوسش دارین
مژگان
26 مرداد 92 10:00
سلام عزيز خاله بالاخره با تغيير اينترنت تونستم بيام تو وبلاگت ببنمت دوست دارم عزيز خاله تولدت مبارك باشه ايشااله صد ساله بشي واسه خاله مجقان و هستي خيلي خيلي دعا خاله داره روزاي خيلي خيلي سختي رو مي گذرونه تو عينه فرشته ها پاك و مهربوني مي بوسمت
maman taraneh
9 شهریور 92 9:22
ماشاله ه شیرینه این خندیدنت با اون موهای خرگوشیت
مامان طاها
15 مهر 92 22:47
سلام رها جون دختر گلت خیلی خیلی خیلی نازه خدا حفظش کنه و همیشه زیر سایه پدر مادر باشه خیلی دوست داشتنیه بوسسسسسسسسسسسس هزارتا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد