مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

مادرانه

نکته درمانی

1392/5/30 0:06
نویسنده : رها
715 بازدید
اشتراک گذاری

 

باسلام خدمت دوستای مهربووونم که همیشه به یادمنو نلی عزیزم هستن وبا سرزدن به وبلاگ ونظرگذاشتن مارو غرق در لطف میکنن ماچ

 

چندنکته رو میخاستم بگم که کسی از دستم دلخور نشه دوست جونایی که از من رمز خاستن خواهش میکنم بهم ادرس ایمیل بدن تا من بتونم پاسخ بدم چون وقتی شما نظری میزارید من هیچ راه ارتباطی باشما ندارم مگراینکه وبلاگ داشته باشیدو رمزو براتون بزارم پس خاهش میکنم که برام ادرس ایمیل بزارینبازنده

رویا جونم پرسیده بودین که اون دسر سفیده چی هستش اون ژله خرده شیشه است که قسمت رنگیش ژله است و قسمت سفیدش شیر/ شیرعسلو پودرژلاتین هستقلب

 

در مورد چسبوندن بادکنکام به سقف باید بگم من از چسب دوطرفه استفاده کردم از همینایی که توی خرازی ها و لوازم تحریرمیفروشن و ابزار فروشی ها که به صورت متری هست بهتون قول میدم که تا یک هفته میچسبه وتکون نمیخوره نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

فائزه مامان دانیال
30 مرداد 92 0:10
ممنون از نکات مهمی که گفتی... راستی ماست وخیارت خلی شیک بود
سارا مامان آرتین
30 مرداد 92 15:25
دستت درد نکنه رها جون از توضیحات عالی رمزو عوض کردی خو چرا خواهر؟؟؟؟
مرجان مامان ادرین
30 مرداد 92 20:20
سلام تولد مانلی جون مبارک باشه عزیزم ماشااله خیلی دختر شیرین و دوست داشتنی داری من که خیلی دوسش دارم اگه دوست داشتین به وبلاگ ما هم سر بزنید
الی مامی آراد
31 مرداد 92 16:41
راست میگی عزیزم مممنون آدرس ایمیلم رو برات خصوصی می فرستم اگه دوست داشتین برام بفرستین خوشحال میشم
مامان آیدا
31 مرداد 92 19:57
ممنون که جواب سوالمو دادین انشاله همیشه شاد و سلامت باشید.
عاطفه
2 شهریور 92 10:15
عزیزم ممنون واسه اشاره به میل این میل منه خوشحال میشم عکسها رو ببینم atefehmalaki_am@yahoo.com
هامون
2 شهریور 92 11:24
خو من که وبلاگ دارم چرا رمز نمیدی خوووووووو
زهرا
2 شهریور 92 15:06
رها جون رمز براي من فراموش نشه از توضيحاتت تشكر مي كنم واقعا خسته نباشي گلمممممممممم
سارا مامی عسل
3 شهریور 92 19:45
مانلی جون تولدت مبارک عزیزم با بهترین ارزوها
مامان رهام
6 شهریور 92 15:22
سلام عزیزم من همیشه سر میزنم و نظر میذارم وبلاگمم مشخصه پس چرا بهمون رمز نمیدی خاله جون؟
ریحانه
5 خرداد 93 14:43
سلام لطفا برا منم رمز بفرستین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد