مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

اندراحوالات چهارشنبه سوري

1390/12/24 11:41
نویسنده : رها
376 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم سلام

امروز چهارشنبه است خواستم يكمي توضيح بدم ديروز برما چه گذشت وااااااااي خداي من خيلي روز سختي بود پراز سرو صداتصورميكنم دزدان دريايي كارائيب بهمون حمله كرده بودن ومحله رو گرفته بودن از صبح ساعت 10 Gun Toutingترقه مينداختنو حالشو ميبردن منم سعي ميكردم خودمو بزنم به بيخيالي تا شما نترسي ولي خوب نميشد تو خودت خيلي باهوشي وهمه چيو ميفهميدي  و ميشنيدي خلاصه تا ساعت 8 شب بههمين منوال گذشت وديگه بايد شام رو اماده ميكردم ول ياصلا حسش نبود بنابراين به بابايي گفتم شام ازبيرون بيارن اخه هم خسته بودم هم مهمون داشتيم خاله بهنوشينا بودن شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے  بعداز شام هم با خاله بهنوش داشتيم قسمتي از سيسموني دخترنازمو نگاه ميكرديم  خيلي لذت بخشه آرميتا هم هي ميومد ميگفت اين مال من اين مال منمنم سريع واكنش نشون دادم گفتم اين مال ني ني خاله جون بده تا لهت نكردم  ساعت حدودا 11 بودش كه مهمونا رفتم وماهم اماده شديم براي لالاكردن ولالاااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد