مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

سال نومبارررررررررررررررك

1390/12/24 14:47
نویسنده : رها
760 بازدید
اشتراک گذاری

دوست هاي گلم سلام

امروز كه اومدم كلوپ خيلي دلم گرفت توقع داشتم همتونو ببينم وازتون خداحافظي كنم ودعا كنم كه سال خوبي داشته باشين ولي از بدشانسي به جز مقداري نانا وباران وآزي كسي نبود در هرصورت شايد تا اخر تعطيلات نيام كلوپ چون ميخام دربست دراختيارمانلي وشوشولي باشم وكلي استراحت كنم وهفته دوم رو هم برم سفراميدوارم توسال جديد همه اتفاق هاي خوب براتون بيفته زندگيتون سرشار از خيرو بركت ونعمت بشه  وبا يك زندگي شوشولي دلاتون پراز ني ني بشه  وهيچ غمي تودلتون وارد نشه ممنونم توي اين يكسالي كه گذشت منو راهنمايي كردين ، بامن همدلي كردين وكمك كردين تا مانلي خانوم زودتر بياد توي دلم خيلي دوستون دارررررررررم خواهراي گل من براي همه چيز ازتون ممنونم French Kiss

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خانمی
24 اسفند 90 20:33
دل من بیشتر گرفت
بابای ملیسا
24 اسفند 90 20:33
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .
فرینام
5 فروردین 91 17:36
دعا میکنم هر آنچه خیر و برکت و شادی و سلامت است روانه ی روزهایت شود عاشقانه ترین زندگی دنیا را آرزو میکنم برایت عزیز دلم تا همیشه ی آسمان ایام به کامتان روزهایتان پر رنگ توروزتان خجسته میبوسم دخترک زیبا روی هنوز نیامده ات رو
من.
5 فروردین 91 23:01
سلام. دلم برات تنگ شده بود. کلوپ هم که فعلا تعطیله...! سال خوبی داریم ایشالا.
آزي
9 فروردین 91 9:48
رها جونم دوست گلم تو عشق ما هستي سال نو تو و مانلي و مسعود مبارك انشا الله از امسال تا هزار سال ديگه 3 تايي عيد رو كنار هم به خوشي جشن بگيرين. ما هم همچنان با هم دوست و همدل باشيم. بخاطر عيد مي بوسمت همينطور از طرف كنجد يه ماچ آبدار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد