مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

مادرانه

بهاری دوباره

1391/1/14 22:31
نویسنده : رها
359 بازدید
اشتراک گذاری

مانلی زیبای من سلام

امروز 14 روز از آغاز بهاره بعد از کلی بخورو بخواب از فردا مجدد باید بریم سرکار میدونم که توام مثل من خسته ای ولی دخترکم یکمی باید طاقت بیاری .

مدتی خیلی شیطون شدیاااااااااا کم کم دارم حرکاتت رو حس میکنم مخصوصا زمانیکه غذایا خوراکی میخورم البته از این به بعد تازه وروجک بازیات شروع میشه گلم niniweblog.comدیشب بابایی خواب بد دید میگفت خواب دیده رفتیم دکتر بعدش دکترتو سونو دیده تو پیشی شدی هاهاهاهاniniweblog.comوبه من گفت امروز باید بری دکتر وصدای قلب مانلی رو بشنوی منم چون صبح باید ازمایش میدادم عصرش هم رفتم پیش یک ماما وصدای زیباودلنشینتو شنیدمniniweblog.com این دفعه از همیشه بلندتروکوبنده تربودش باورنمیشه تو هرروز داری بزرگ و بزرگ تر میشی وای خدای من عاشقتم مانلی . راستی امروز وزنم 74 کیلو شده یعنی حدودا 3/4 کیلو وزنم اضافه شده البته خودم خیلی رشد نکردم اخه همه خوراکیا رو تو میخوری کلک فکرکنم خیلی شکمویی ها در عوض شکمم حسابی قلمبه شدهniniweblog.comدوست دارم زودتر گنده بشی وبپری بیای تو بغل من روزی هزار بار به چهره ات فکرمیکنم دوست دارم شبیه من بشی میدونم که هستیniniweblog.comniniweblog.comمدتیه از خاله جونیای کلوپ بیخبرم البته خبر دارماااااااا ولی در حد اس ام ام دلم براشون خیلی تنگ اخ جون فردا میتونم کلی باهاشون چت کنم به بهniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نانا
15 فروردین 91 7:59
بوس بوس بوس فقط برای مانلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد