مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

مادرانه

تقديم به مادرم پاك ترين فرشته زمين

1391/1/19 10:43
نویسنده : رها
834 بازدید
اشتراک گذاری


كاشكي ميشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مث بچگي هام لالايي هاتو دوست دارم

سادگي ها تو دوست دارم ، خستگي ها تو دوست دارم

چادر نماز زير لب خدا خدا تو دوست دارم



كاشكي رو تاقچه ي دلت آينه و شمعدون ميشدم

تو دشت ابري چشات يه قطره بارون ميشدم

كاشكي ميشد يه دشت گل برات لالايي بخونم

يه آسمون نرگس و ياس تو باغ دستات بشونم



بخواب كه ميخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

پيشم بمون كه تا ابد دنيا رو با تو دوست دارم

دنيا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام ديدنيه

باغ گلاي اطلسي ، با تو برام چيدنيه



مـــــــــــــــادر ...



كاشكي ميشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

لالايي ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم



مـــــــــــــــادر ...



لالايي ...

لالايي ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خانمی
20 فروردین 91 20:21
همیشه با این متن هات اشکمو در میاری.....ایشالا که مادرت خیلی زود حالش خوب بشه...یکتا واسش دعا میکنه
شهلا
27 فروردین 91 16:56
خدا واست حفظش کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد