مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

مانلي شيطون ميشود

1391/1/23 14:23
نویسنده : رها
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زيباي من خوبي؟؟؟؟؟ خوشي؟؟؟؟؟ آب و هوا اون تو چقونه است مامي؟ واي بيرون كه خيلي گرمه دختريniniweblog.com هنوز تابستون نيومده من هلااااااك شدم همش دلم ميخاد برم دوش خنك

بگيرم niniweblog.comبعدشم يك ليوان آب طالبي بخورمو كيف كنمniniweblog.com

راستي دختري ديشب كه تنهايي نشسته بودم وتازه يك عدد بستني رو باهم ميخورديم ييهويي با صداي بلند صدات كردم كه تو با شنيدن صداي من 4تا ضربه محكم زدي ومن رو غرق در شادي كردي خيلي خوشحال شدم  niniweblog.com مانلي من اميدوارم بيشتر وبيشتر شيطوني كني تامامان كلي كيف كنهniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خانمی
24 فروردین 91 21:46
آخ جون دوس دارم شیطونی.....مانلی تا میتونی تو شکم مامانت فوتبال بازی کن..آفرین
شانا
3 اردیبهشت 91 12:22
دوستون دارم مامی رها جوووووووووووون مانلی پرنسس کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد