مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

مادرانه

خبرای جدید

1391/2/31 22:45
نویسنده : رها
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مانلی زیبای من

برات بگم از خبرای جدیدمون که به سلامتی اتاق شمارو کاغذدیواری کردیم خیلی خوشگل شد شبیه اتاق یک پرنسس واقعی اینم عکسش امیدوارم دوست داشته باشی مانلی جون جونی

درضمن برای اتاق شما پرده وفرشم خریدیم فقط مونده سرویس خوابت که ایشالا 21 خردادمیارن الان بقیه عکسارو برات میزارم دخترم

 

مانلی خوبم راستی امروز مامان شفی با عمه نرگس اومدن وسرویس خواب تو تختی شمارو آوردن اخه مامان شفی خودش زحمت دوختشو کشیده خیلی گوگولی و نازشده امیدوارم هروقت که روش خوابیدی خوابای رنگی و زیبا ببینی عشق من

پسندها (1)

نظرات (7)

بيتا
1 خرداد 91 8:50
مبارك باشه چقدرم خوش رنگ و قشنگه كاغذ ديواريش بي صبرانه منتظرم تخت و كمدشم بياد عكس كامل اتاقشو برامون بذاري عزيزم
Mumy
1 خرداد 91 13:33
مبارک باشه خیلی خوشملن مثل خودش
مانلي
2 خرداد 91 8:57
نازلی
2 خرداد 91 10:31
خیلی اتاقت شیک و خوشکله مانلی جونم. ایشالا روزای خوبی رو توش با مامان رهات داشته باشی
خانمی
6 خرداد 91 10:36
به به عجب اتاق خوشملی...دستتون درد نکنه....خوش به حال مانلی
مژگان
6 خرداد 91 14:33
الان چي بايد بگم آخه جوجوي ناز و جيجل خاله الهي من فدات شم نفس با اين مامانه خوش سليقه هااااااااااااااااااا
نانی
8 خرداد 91 12:50
افا افا من تازه اینجارو دیدم من قربون این پرنسس بشم با این اتاقش و وسائلش آخه باید به همچین مامانی افتخار کنی همیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد