مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

مادرانه

پرنسس 28 هفته ای من

1391/2/31 23:10
نویسنده : رها
958 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس مانلی سلام

مامانی الان که دارم این مطالب رو مینویسم به گفته سونوگرافی شما 27 هفته و 3 روزته الهی قربونت برم دخترکم امروز باهم رفتیم سونو گرافی دکترشاکری طبق نظر دکتر که دیروز گفته بود سونوی 3بعدی رفتیم وای دخترم خیلی بی تابت بودم اخه از اسفندماه تا الان ازت بیخبر بودم صورت زیباتو ندیده بودم البته میتونستم تجسمت کنم ولی نه به این قشنگی میدونی تصور میکنم تو زیباترین فرشته ای هستی که میتونم داشته باشم .

خلاصه برات بگم که آقای دکتر گفت که شما مثل ایکیوسان تو شکم مامی نشستی وقدت 34 سانته ووزنتم یک کیلو 100 گرم البته نمیدونم این میزان یعنی نرمال یابیشتر در هرصورت خوشحالم که تو سالمی بعد از چرخوندن اون قلقلی رو شکم من عکس زیباتو دیدم وای که چه موشی بوووودی دست چپتو گذاشتی رو سینته ات و با دست راستت داشتی سرتو میخاروندی هاهاها دکتر میگت چقد رکلش میخاره تازه کلی هم اخمات توهم بودش با دوتا لپ باد کرده که انگار کلی توش خوراکی قایم کرده بودی تازه لباتو که من عاشقشم قلوه ای و درشت هاهاها چشمات رو هم بسته بودی تا به دکتر گفت چشماشو باز نمیکنه انگار حرفای منو شنیدی دخترم و سریع چشماتو بازکردی عینهو ماهی کوچولوهم هی دهنتو بازو بسته میکردی فکرکنم فهمیدی من دارم نگاهت میکنم بووووووووووووس عزیزم مواظب خودت ومن باش منم این بیرون همه چی رو برات فراهم میکنم تا زودتر بیای تو اغوش من خیلی دوست دارم مانلی مهربونم.

پرنسس مانلی با چشمای بسته

پرنسس مانلی با چشمای باز در حال خاروندن سرش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بيتا
1 خرداد 91 8:49
اي دونمممممممممممممم جوجه كوشولووووووووو چه خوشگلي خاله چشماشووووووووووووووو چه مماخ كوشولويي داره خيلي نازه مامانشششششششششش
هاله
1 خرداد 91 8:55
عزیز دل خاله قربون اون هیکل نازنازیت. امیدوارم صحیح و سالم بپری تو بغل مامانت عزیزم. بوووووس
هاناس
1 خرداد 91 9:50
دوسسست دارم خوشگل شهر قصه
آیدا
1 خرداد 91 10:21
قربون اون چشمای خوشگل دخملمون برم من
sarjooon
1 خرداد 91 10:34
رها خفه نشی رفتی سونوی سه بعدی؟؟!!!!!! اخی ماشالا چه نازه ایشالا که همیشه سالم باشه بوووووووووووووووس
آزي
1 خرداد 91 12:57
عزيززززززززززززززززززززززززززززززززززززم مانلي خوشكل تو چقدر نازي خاله. قربونت بشم من تهنايي
مانلي
2 خرداد 91 8:56
مرسي خاله جونيااااااااااا دوستون دارم
مامان ساینا
2 خرداد 91 9:42
چه عکسای قشنگی. انشاله به سلامتی قدمهای کوچولوت رو به این دنیا بذاری
نازلی
2 خرداد 91 10:47
کوچه تنگه بله... مانلی قشنگه بله... دست به زلفاش نزنین مرواری بنده بله....کیلیللیلی ای جوووووونم خاله. ایشالا به زودی هم از این بیرونم چشای نازتو می بینیم
خانمی
6 خرداد 91 10:37
وای وای چه مموشیه این دخمله بوووووووووووووووووووووس دلم واسش ضعف رفت
مژگان
6 خرداد 91 14:31
الهي خاله دورت بگرده طلا خانم حالا كه تو دله ماماني دعا كن خدا به همين زوديا يه ني ني نازم به خاله مژگانت بده كه با تو همبازي بشه طلا جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد