مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

مرخصي

1391/3/30 14:10
نویسنده : رها
1,030 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان سلام

امروز اخرين روزيه كه من و مانلي قراره بيايم سركار بعداز كلي سختي و كار زياد حالا موقع اين رسيده كه بريم خونه و كلي باهم خوش بگذرونيم بغل بيچاره مانلي مجبور بوده تا الان پا به پاي من بياد سركار وميدونم كه كلي از اين بابت شاكي بوده عصبانی دخترم اين روزا خيلي شيطوني ميكنه يك دفعه نشستم خودشو كج ميكنه ميره يك گوشه قلمبه ميشه زبان احساس ميكنم كلشو ميكوبه هاهاهاها گاهي هم از فرط پرخوري بنده سكسكه ميكنه مژه به باباشم ميگم ميگه واي مانلي خفه نشه ؟؟؟؟؟؟؟؟ پاشو آب بخور خنده ولي نميدونه اخه اين دخمل من چقدر بازيگوش نیشخند هرچي بيشتر به تاريخ زايمان نزديك ميشيم بيشتر مشتاقم ببينم پرنسسم شبيه كيه واي خدايا اوه اخه دوست دارم مراسم پوززنون رو بجا بيارم هاهاهاهاهیپنوتیزم هورااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آيدا
3 تیر 91 11:12
هوووورا. تعطلات بهتون خوش بگذره مامي و مانلي
خانمی
5 تیر 91 11:31
واااااااااای من به جای تو راحت شدم به خدا......بابا استراحت کن
ساحل
28 تیر 91 18:27
آخی قربون این خانم ناز برم من...مطمئنم مثل مامانش خیلیییییی خوشگله و دوست داشتنی و البته مهربون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد