مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

شاه ماهی من مانلی

1391/4/11 10:54
نویسنده : رها
657 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیبای من سلام امیدوارم خوب باشی عزیزم البته میدونم که خوبی از حرکات وشیطنت هات مشخص مثل اینکه جات خیلی تنگ شده عزیزم ودیگه ضربه ای کارنمیکنی وفقط کش و قوس میدی خودتو وجابه جا میشی دیگه چیزی نمونده مامانی یکمی دیگه هم صبوری کن.مژه

جمعه رو که یادته دخی؟؟؟؟  یک جشن کوشولو داشتیم اره جشن سیسمونی یکمی هم مهمون البته سروصداشون تا 15 تاخونه اونور ترم میرفت اوه خیلی خسته شدم البته به همه که ظاهرا خوش گذشت اینجوری میگفتن برای شماهم که زحمت کشیدن کادو اوردن نیشخند به به مامان شفی هم که زحمت کشیده بودن وبرای شما کلی بافتنی بافته بودن واقعا زیبا هستن دستشون درد نکنه خجالت امیدوارم خودت که خانوم شدی ازشون تشکر کنی ون اونا شمارو خیلی دوست دارن وبرات زحمت میکشن .

مانلی میشه به بابات یکجوری بفهمونی حالت خوبه ؟؟؟؟؟؟؟ اخه هرروز که داره میره سرکار میگه مانلی خوبه ؟؟؟؟؟؟؟ تکون میخوره ؟؟؟؟؟؟عصبانیمنم با این سوال مسخره دیوونه میشم میگم چه توقعی داری بچه ساعت 7 صح بیدارشه اخه ؟؟؟؟؟؟؟ خیلی نگران یعنی منو کشته هااااااااااااااااااا

اصلا من فراموش شدم همش حال تورو میپرسن گریهدل شکستهگریه زودتر بیابیرون تکلیف منو روشن کن

دوست دارررررررررررررررررم یک دنیا قلببغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خانمی
11 تیر 91 11:52
عزیزم تازه اولشه....بزار دنیا بیاد کاملا فراموش میشی
narcies
11 تیر 91 21:01
سلام من نارسیسم خیلی از وبلاگت خوشم اومد واقعا چیزای مانلی جون ناز بود مبارکش باشه منم کوچولوم شهریور دنیا میاد ممنون میشم بیای وبلاگشو ببینی
مروا مامی پویان
17 تیر 91 2:15
ایشالله که دخملی ناز زودتر بیاد وقتی بیاد تو هم دنیا رو فراموش میکنی و مانلی میشه همه دنیات
مامان مهرناز
18 تیر 91 0:23
سلام رهاجان.شایدباورنکنی الان که دارم مینویسم اشکم همینطورسرازیره.رهاجان خییییییلی دوستت دارم و ازت ممنونم.من وبتو به طورتصادفی دیدم.تقریبا6ماهه که خداجون بهم لطف کرده و یه فرشته کوچولو هم به من داده.آره عزیزم مادر شدن واقعا زیباست،زیباترین حس و لحظه ای که میتونی توی تمام زندگیت تجربه کنی اون لحظه ی به دنیا اومدن نی نیته.قدرشو بدون،البته میدونم که میدونی.حالا چرا اشکم دراومد؟!!!!توی این6ماه انقدر درگیر و گرفتاربچه داری! بودم و تمام وقتم صرف وروجک شده بود که تقریبادوران قشنگ بارداری و حس های قشنگشو فراموش کرده بودم!وقتی وبلاگت و حرفها و حس های قشنگت راجع به بارداری و نی نیت روخوندم همش اون دوران جلو چشمم تداعی میشد، و واقعا دوباره لذت بردم و حسش کردم.آخه من باسختیهای زیادی مقابله کردم تا آرسام عشقم سالم به دنیا بیاد.دوستت دارم رهاجون و ممنونم. راستی همه ی جیزایی که واسه عشق کوجولوت آماده کردی عاااااااااااااااااالللللللللللی و زیبا هستند.انشالله مانلی نانازت سالم و راحت به دنیابیاد و بیاد توی بغل مامان با احساس و مهربونش.پس من با افتخار لینکت میکنم و توهم اگه دوست داری خیییییلییییییییییی خوشحال میشم اینکارو بکنی.به ما سربزن.منتظردیدن مانلی گلت هستم......
رها
19 تیر 91 16:58
چشم دوستان حتما میایم پیشتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد