مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

برای پری دریایی من

1391/4/17 23:14
نویسنده : رها
659 بازدید
اشتراک گذاری

مانلی زیبای من سلام

میدونم که عالی هستی دختر نازم از تکونات معلومه که حسابی داری شیطونی میکنی البته میدونم که دیگه جا نداریniniweblog.comبرای ورجه ورجه بیشتر ولی گاهی چنان حرکت میکنی که تصور میکنم الان میپری بیرون از تو دلم خیلی میترسم .راستی مامی جون امروز رفتیم سونو برای مشخص شدن تاریخ ورودتniniweblog.comدکتر نگاه کردو گفت وزنت حدودا 2800 هستش قدتم که نرمال بودش با دوتا دونه لپ چاق که کاملا توی عکس پیدا بودش دکی گفت دخترتون لپو هاهاهاهاniniweblog.com تاریخ زایمانم حدودا 18 مرداد زده وای که چقدر دیررررررررررررررر میگذرهniniweblog.com

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عسل
17 تیر 91 23:34
عجله نکن مامانی ی موقع میرسه که میگی کاش برمیگشتی تو شکمم مامان شدنتون مبااااااااارکککککککک
مامان مهرناز
18 تیر 91 0:45
سلام رهاجون.من اشتباهی توی پست قبلیت(شاه ماهی....)کامنت کذاشتم.بخونی دلیل این حواسپرتی رو میفهمی!!!! فدای تو
آيدا
18 تیر 91 13:34
مباركه ايشالا. ديگه چيزي نمونده مامي رها، دقيقاً از امروز يك ماه ديگه ايشالا مانلي لپو رو به دنيا مياري.بوووووووووس
خانمی
19 تیر 91 23:21
قربون مانلی لپو برم من...........رها جون روزای آخر واسه همه دیر میگذره.......بر خلاف نظر مامان عسل به نظر من وقتی نی نی دنیا بیاد آدم هیچ وقت دلش نمیخواد به دوران حاملگی بر گرده چون بچه خیلی شیرینه
آزي
24 تیر 91 13:09
واييييييييييييييييييييي عزيز دلم مانلي خوشكلم به سلامتي 18 مرداد ميايي پيش ماماني؟ قدمت مبارك عشقمممممممممممم مي بوسمت دورا دور عهر چند حتما به ماماني زنگ مي زنم كه صداي نازتون بشنوم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد