مانلي مانلي ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

مادرانه

سکوت !

1391/8/3 19:40
نویسنده : رها
712 بازدید
اشتراک گذاری

 

سکوت می کنم . . . تا بشنود صدایم را . . .سکوت می کنم زیرا مجالی برای به زبان آوردن تمام حرف هایم نیست . زیرا ظرفی نیست تا دلم در آن جای گیرد . هیچ کس آن چیزی نیست که از پشت نقاب زندگی به نمایش می گذارد . . . هیچ کس آن چیزی نیست که در دیالوگ های اجباری نقشش به زبان می آورد . . . گاه فقط یک نگاه از میان نگاه ها ،یک کلمه از میان سخن ها ، یا شاید یک سکوت ، آن چیزی است که مال خود آن ها ست . سکوت می کنم زیرا گوش دل باید تاب نعره های وجودم را داشته باشد .

پس سکوت می کنم!!!

سکوت سرشار از سخنان ناگفته است

از حرکات ناکرده

اعتراف به عشق های نهان

و شگفتی های بر زبان نیامده

در این سکوت حقیقت ما نهفته است

حقیقت تو و من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الی مامی آندیا
4 آبان 91 22:13
چی شده دوستم حرفات بوی غم میده دلم گرفت
مامان رها
6 آبان 91 1:14
الی جونم یکی دلم گرفته بودش خاستم دخترم بدونه فقط همین
مامان پاتمه
6 آبان 91 11:10
ای جانم الهی دلت هیچ وقت نگیره
زهرا
6 آبان 91 15:25
چرا رها جوني دلت گرفته تو كه دخمل به اين نازي داري ديگه چرا بايد غصه بخوري؟؟؟؟؟ شاد باش و به حرفاي ديگران اهميت نده دوست جوني بوس زياد براي تو و مانلي
سولماز
30 فروردین 92 14:50
آدم دوست داره همه مطالبتو کپی پیست کنه.خیلی زیبان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد